خشم مشتری به علت دریافت کالای اشتباهی

یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۶۴
خشم مشتری به علت دریافت کالای اشتباهی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ یک مرد جوان بعد از اینکه کالای سفارشی اش را فروشنده یک فروشگاه اشتباها به او تحویل می دهد ، اقدام به پرخاشگری می‌کند. این مشتری عصبانی پس از درگیری لفظی با صاحب فروشگاه، اقدام به آسیب رساندن به وسایل و تجهیزات فروشگاه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اقتصاد بازار، مهم‌تر از هویت ملی

طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمی‌شود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز می‌دهد

اقتصاد بازار، مهم‌تر از هویت ملی

نیازمندی ها