باتری 4600 میلی‌آمپری و 6 گیگابایت رم؛

مشخصات احتمالی هواوی انر نوت 9 + عکس

رقابت بر سر سخت افزار قدرتمندتر در بین اسمارت‌فون‌ها پایان‌ نیافته است. ما امروز honor 9 را شاهد هستیم که ساخته دست هواوی است. این مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما نکته قابل‌توجه مربوط به حافظه رم این گوشی است. این تلفن همراه دارای 6 گیگابایت حافظه رم است.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۴۴
نگاه اولیه به آنر 9 هواوی؛ یک گوشی زیبا و قدرتمند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، زمانی که هواوی از پرچم‌دار خود پی 10 در رویدادMWC 2017 بارسلونا رونمایی کرد، برای همه این سؤال مطرح شد که چرا این پرچم‌دار از حافظه رم بیشتر از 4 گیگابایت بهره نمی‌برد. در همان زمان ریچارد یو، مدیرعامل هواوی گفته بود که داشتن حافظه رم بیشتر از این مقدار ضرورتی ندارد و بهبودی در عملکرد ایجاد نمی‌کند.

اما این به این معنی نبود که رقابت بر سر سخت افزار قدرتمندتر پایان‌یافته است. ما امروز honor 9 را شاهد هستیم که ساخته دست هواوی است. این مدل 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما نکته قابل‌توجه مربوط به حافظه رم این گوشی است. این تلفن همراه دارای 6 گیگابایت حافظه رم است.

درزمانی که طراحی انقلابی تنها داشتن یک رنگ آبی خیره‌کننده می‌تواند باشد، تقریباً تمام تلفن‌های همراه یکسان به نظر می‌رسند. در مورد هواوی انر 9 اما با یک ظاهر زیبا و جذاب روبه‌رو هستیم. هواوی هر چه در توان داشت برای طراحی این مدل به‌کاربرده است.

بازتاب نور از بدنه این مدل بسیار جذاب بوده و مانند هیچ تلفن همراه دیگری نیست. رنگ خاکستری چشم‌نوازی در اختیار ما بود ولی به‌طور حتم تمام‌ رنگهای عرضه‌شده برای این تلفن همراه به خوبی و زیبایی همین رنگ هستند.

از سوی دیگر اما با توجه به استفاده از شیشه در پشت و جلو این مدل امکان سرخوردن از دست در هنگام استفاده زیاد است و همچنین جذب لکه‌های چرب از انگشت نیز خیلی به چشم می‌اید و لازم است حتماً به فکر تمیز کردن آن باشید تا حس خوبی به شما انتقال دهد.

سخت‌افزار انر 9 تا حدود زیادی مانند پی 10 است اما با اندکی ارتقا در برخی قطعات. چیپست هر دو مدل کرین 960 ساخت هواوی بوده که به‌طور قطع پردازنده قدرتمند و رده بالایی است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره کردیم حافظه رم نیز از 4 گیگابایت در پی 10 به 6 گیگابایت در انر9 ارتقا یافته است.

تنها چیزی که نسبت به پی 10 اندکی تنزل داشته کیفیت صفحه‌نمایش بوده که به نظر برای کنترل قیمت ضروری بوده است.

سخت‌افزار استفاده‌شده برای دوربین هر دو مدل نیز یکسان است. دوربین انر 9 از ویژگی‌های یکسان اما بدون برند لایکا نسبت به پی 10بهره‌مند‌است. در مقایسه تصاویر گرفته‌شده با دوربین این مدل و مدل پی 10تفاوتی دیده نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها