ذوب شدن آسفالت بر اثر گرمای هوا!

تأثیر گرمای شدید هوا بر آسفالت خیابان ها در کویت را نشان می دهد. تأثیر گرمای شدید هوا بر آسفالت خیابان ها در کویت را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۳۲
ذوب شدن آسفالت بر اثر گرمای هوا!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اثر شدت هوا و ذوب شدن لایه فوقانی آسفالت، لاستیک خودروها در آسفالت فرو رفته است.

یادآور می شود کویت در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید دمای هوا بوده است و براساس گزارش خبرگزاری آناتول ترکیه، هفته گذشته دمای 52 درجه سانتیگراد در سایه و 62 درجه سانتیگراد در آفتاب برای آن ثبت شده است.

یادآور می شود شهرداری کویت روز دوشنبه هفته جاری، اعلام کرد به دنبال گرمای شدید هوا، تشییع جنازه متوفیان به جای عصر، به ساعات شب و پس از نماز عشا موکول خواهد شد.

بر اثر شدت هوا و ذوب شدن لایه فوقانی آسفالت، لاستیک خودروها در آسفالت فرو رفته است. یادآور می شود کویت در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید دمای هوا بوده است و براساس گزارش خبرگزاری آناتول ترکیه، هفته گذشته دمای 52 درجه سانتیگراد در سایه و 62 درجه سانتیگراد در آفتاب برای آن ثبت شده است. یادآور می شود شهرداری کویت روز دوشنبه هفته جاری، اعلام کرد به دنبال گرمای شدید هوا، تشییع جنازه متوفیان به جای عصر، به ساعات شب و پس از نماز عشا موکول خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها