همزمان با فرارسیدن فصل تابستان شبکه‌های رادیویی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این ایام ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که تقدیم مخاطبان می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۲۰

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، رادیو ایران برنامه «راه شب» را 30دقیقه بامداد پخش می‌کند که این برنامه به موضوعات فرهنگی، دینی، ادبی، طنز و موسیقی می‌پردازد. برنامه طنز «کوی نشاط» نیز از ابتدا تا پایان تیرماه ساعت 9 از این شبکه پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد برنامه «ایستگاه 98 » را به‌منظور کسب و سنجش مهارت و آینده تحصیلی و کاری، نقش یادگیری در بهبود شرایط اقتصادی، زندگی امروزه و طرح پیشنهادهای آموزش مهارت کاری و... شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 پخش می‌کند.

همچنین برنامه «نود و هشتی‌ها» با محوریت چگونگی کسب درآمد در اوقات فراغت ساعت 17 روی آنتن می‌رود.

رادیو پیام هم در ایام تابستان به معرفی اماکن دیدنی و تفرجگاه‌های شهرهای مختلف ایران، تشویق مردم برای طبیعت‌گردی در شهرهای مختلف ایران، بیان تاریخچه و فرهنگ و آداب و رسوم مناطق مختلف ایران، پخش موسیقی مفرح و متناسب با تابستان و... خواهد پرداخت.

رادیو تهران برنامه «اینجا تهران است» را ساعت 13 و 30 دقیقه با محوریت گفت‌وگو با فرمانداران و استاندار تهران پخش می‌کند.

برنامه «اینجا شب نیست» هم از 13 تیرماه با محوریت اوقات فراغت با نگاهی به ادبیات شفاهی ایران، پرداختن به داستان‌های کهن ایران زمین و حافظ و فال حافظ از رادیو جوان پخش می‌شود. همچنین برنامه «صفر تا صد» هم با موضوع آشنایی جوانان با ورزش و... روی آنتن این شبکه می‌رود.

رادیو سلامت برنامه «پشت پلک صبح» را آماده کرده که به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت فرزندان در تابستان، اهمیت اوقات فراغت در نوجوانی و... می‌پردازد.

برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» هم از این شبکه پخش می‌شود.

رادیو صبا برنامه «عصر صبا» را در قالب جنگ تفریحی ساعت 19 روی آنتن می‌فرستد. «یک روز خط خطی» هم برنامه ترکیبی نمایشی این شبکه است که پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌کند.

رادیو فرهنگ برنامه «چهار باغ» با مضمون شعر و موسیقی را پخش می‌کند. برنامه «هفت کوچه» هم به منظور آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف ایران، معرفی بازی‌های محلی، سفر، گردشگری و ارتباط با مراکز استان‌ها روی آنتن می‌رود.

برنامه «قرآن و زندگی» هم با موضوع سبک زندگی قرآنی از رادیو قرآن روی آنتن می‌رود. برنامه‌های «گفت‌وگوی اجتماعی» و «رواق تماشا» هم از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود. رادیو معارف برنامه «مجله روز» و «باغ تماشا» را برای پخش در فصل تابستان در نظر گرفته است. رادیو نمایش هم در ایام فصل تابستان با تولید و پخش نمایش‌هایی تلاش می‌کند اوقات فراغت خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزند. رادیو ورزش هم برنامه «همیشه با ورزش» و «با گزارشگران» را پخش خواهد کرد.

گفتنی است شبکه‌های رادیویی در مجموع 4033 تعداد برنامه در 284 هزار و 742 دقیقه تدارک دیده‌اند که در ایام اوقات فراغت تابستان 96 تقدیم مخاطبان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها