فرشید اسماعیلی فصل قبل یکی از مهره‌های کلیدی استقلال بود و امسال هم هواداران از او توقع زیادی دارند.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۱۸

اسماعیلی امسال هم قطعا جزو مهره‌های کلیدی منصوریان خواهد بود. فرشید درباره فصل پیش رو با استقلال می‌گوید: «خدا را شکر تیم خوبی بسته شده است. می‌توانیم فصل موفقی داشته باشیم. این خواسته هواداران است. ان‌شاءالله بتوانیم نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم و طوری عمل کنیم که در پایان هواداران خوشحال باشند.»

او درباره جذب بازیکنان جدید استقلال توضیح می‌دهد: «کادر فنی بر اساس نیازهای تیم بازیکنان خوبی جذب کرد. قرارداد بیشتر بچه‌ها هم تمدید شد و خدا را شکر تیمی که درست شده، از فصل قبل هم قدرتمندتر است. یکی از عوامل اصلی که توانستیم فصل قبل از پایین جدول به ردهای بالا برسیم، همدلی و اتحاد بود. ان شاءالله با همین همدلی و اتحاد امسال هم می‌توانیم موفق باشیم. قطعا حمایت هواداران خیلی مهم است. امیدوارم در فصل جدید کنار استقلال باشند و دوباره ما را تنها نگذارند. فصل قبل هر چه بود مربوط به همان فصل بود و می‌خواهیم در فصل جدید نتایج بهتری به دست بیاوریم. قطعا با حمایت هواداران شانس استقلال هم برای موفقیت در لیگ برتر بیشتر می‌شود.»

فرشید اسماعیلی درباره شرایط خودش می‌گوید: «خدا را شکر شرایط خوبی دارم. تازه در شروع تمرینات هستیم و می‌خواهیم یک بدنسازی خوب پشت سر بگذاریم. با حضور میک‌مک درموت که یکی از بهترین مربیان بدنساز است، می‌توانیم از نظر بدنی کاملا آماده شویم. یک فصل سخت خواهیم داشت. فراموش نکنید تیم ملی به جام جهانی رفته و همه بازیکنان نهایت انگیزه را دارند تا بتوانند موفق باشند و به جام جهانی برسند. قطعا در استقلال هم شرایط همین طور خواهد بود.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی چه زمانی بتوانی به اردوی تیم ملی دعوت شوی، جواب می‌دهد: «این چیزی است که کادر فنی تعیین می‌کند نه من. ولی افتخار است که یک روز بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. همان طور که الان افتخار می‌کنم پیراهن استقلال تنم است. قطعا دوست دارم به جام جهانی بروم و این تجربه را به دست بیاورم ولی کار همه بازیکنان از جمله من سخت است. امیدوارم افتخار پوشیدن پیراهن ایران نصیبم شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها