اینستاگرام اکنون این قابلیت را فراهم کرده است که ویدیوهای زنده پس از تمام شدنشان یک بار دیگر قابل دیدن باشند. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۶۱
امکان بازپخش ویدیوهای زنده اینستاگرام ممکن شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این روزها ویدیوهای زنده در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، زمانی که یکی از کاربرانی که آنها را فالو کرده‌اید، یک ویدیوی زنده را در اینستاگرام شروع می‌کند شما پیامی را دریافت می‌کنید تا این ویدیوی زنده را از دست ندهید، با این حال ممکن است در شرایط مختلف به دلایل مختلف قادر به تماشای این ویدیو نباشید. اینستاگرام اکنون این قابلیت را فراهم کرده است که ویدیوهای زنده پس از تمام شدنشان یک بار دیگر قابل دیدن باشند.

اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران اکنون می‌توانند امکان بازپخش را به ویدیوهای زنده در بخش Stories این سرویس اضافه کنند.برای این کار زمانی که پخش زنده تمامی شد، کاربر باید روی دکمه Share، در بخش پایینی نمایشگرضربه بزند تا تکرار این ویدیو به بخش داستان‌ها اضافه شود. این ویدیوهای بازپخش تا 24 ساعت بعد قابل مشاهده هستند و سپس ناپدید می‌شوند.

اگر یکی از افرادی که فالو می‌کنید، امکان تماشای بازپخش ویدیوی زنده خود را فراهم کرده باشد، یک دکمه Play زیر تصویر پروفایل آنها در نوار Stories نمایش داده می‌شود.

این ویدیو تنها با ضربه زدن روی آن قابل دیدن است و تمامی کامنت‌ها و لایک‌های مربوط به پخش زنده اصلی نیز نمایش داده می‌شوند. اگر چندین نفر از افرادی که آنها را فالو می کنید، امکان باز پخش ویدیوی زنده خود را ممکن کرده باشند، می‌توانید با استفاده از فلش هایی که در بالای نمایشگر هستند، از یک ویدیو به ویدیوی بعدی بروید.

این قابلیت در نسخه 10.26 اینستاگرام برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها