امروز ال جی گوشی هوشمند جی 6 پلاس را معرفی کرد که نسبت به جی 6 تغییراتی در آن صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۴۲
ال جی ، جی 6 پلاس با 6 گیگابایت رم معرفی شد  + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، جی 6 پلاس با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز شده است! انتظار می‌رفت ال جی در این گوشی از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده کند ولی این شرکت ترجیح داد تا با کمی بهینه سازی در چیپست جی 6، از اسنپدراگون 821 در جی 6 پلاس نیز استفاده نماید.
به جز افزایش ظرفیت حافظه داخلی و مقدار رم، جی 6 پلاس از نظر سایر مشخصات تفاوتی با جی 6 ندارد. مشخصات کامل مربوط به ال جی جی 6 پلاس را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:
صفحه نمایش: 5.7 اینچ با رزولوشن QHD+
پردازنده: اسنپدراگون 821
رم: 6 گیگابایت
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
دوربین اصلی: دوگانه 13 + 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
باتری : 3300 میلی‌آمپر

پشتیبانی از کوییک شارژ نسخه 3 و شارژ بی سیم Qi
سیستم عامل: اندروید 7.0 با رابط کاربری LG UX 6.0

یکی از دلایلی که باعث شده بود ال جی در پرچمدار امسال خود یعنی جی 6 از پزدازنده اسنپدراگون 835 استفاده نکند، رزرو شدن این مدل از چیپست اسنپدراگون توسط سامسونگ برای تولید گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بود. اکنون و با در دسترس بودن این چیپست انتظار می‌رفت تا ال جی از آن در جی 6 پلاس استفاده کند که متاسفانه اینگونه نشد!

حتی نسخه سیستم عامل این گوشی نیز مشابه با جی 6 است. انتظار می‌رفت تا در جی 6 پلاس به صورت پیش فرض از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید استفاده شود. گفته می‌شود ال جی در حال آماده‌سازی یک به روز رسانی برای گوشی‌های جی 6 و البته جی 6 پلاس است که در آن قفل صفحه نمایش با نمایش چهره کاربران باز شود. ال جی گفته که با این ویژگی می‌توانید قفل گوشی خود را در کمترین زمان باز کنید.

مورد دیگری که جی 6 پلاس را از جی 6 متمایز می‌کند رنگ‌‎بندی جدید آن است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی اپتیکال و آبی عرضه خواهد شد. در تصاویر رنگ‌های آبی و طلایی اپتیکال زیبایی خاصی دارند. عرضه جهانی این گوشی به زودی آغاز می‌شود و قیمت آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد. برای پیگیری آخرین اخبار در مورد جی 6 پلاس با دیجی‌رو همراه باشید.
نظر شما در مورد جی 6 پلاس چیست؟! با مشخصات ارتقا یافته و البته رنگ‌‌های جدید و جذاب آن، تصمیمی برای تهیه این گوشی دارید؟

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها