رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در شرایطی در کره‌جنوبی برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در قامت مدافع عنوان قهرمانی کار سختی در این آوردگاه در پیش دارد.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۵۲

پیکارهای تکواندوی قهرمانی جهان که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود این‌بار از سوم تیرماه در خانه کره‌جنوبی حریف سنتی و قدر تکواندوی ایران برگزار می‌شود، رقیبی که همواره در رقابت‌های گوناگون با همه وجود و با استفاده از همه امکاناتش به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشد و طبیعی است در این دوره که میزبان رقابت‌هاست قهرمانی را به این راحتی از دست نخواهد داد. در این میان تیم ایران که در دوره گذشته یعنی در روسیه 2015 با سه طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت، کار سختی برای تکرار این عنوان دارد چرا که شرایط تیم ملی ایران نسبت به دو سال پیش کاملا متفاوت شده است. تکواندوی ایران وقتی در ریو 2016 در عین شگفتی در بخش مردان از دستیابی به مدال بازماند که همگان دست‌کم انتظار داشتند شاگردان بیژن مقانلو در ریو دو طلا کسب کنند، اما با شکست در آن رویداد اوضاع تکواندو حسابی متلاطم شد و حالا نه‌تنها خبری از بیژن مقانلو سرمربی تیم نیست بلکه در ترکیب تیم از مهدی خدابخشی یکی از نفرات المپیکی هم خبری نیست.

آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی‌زواره، پوریا عرفانیان، سعید رجبی و سجاد مردانی تکواندوکارانی هستند که دیروز در محل فدراسیون تکواندو مراسم بدرقه آنها با حضور برادر شهید خرازی و مسئولان فدراسیون تکواندو برگزار شد.

باید دید این تیم که با کادر فنی جوانی مرکب از مهدی بی‌باک، هادی افشار و علیرضا نصرآزادانی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

همچنین ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم نیز به عهده مهرو کمرانی است، قادر خواهد بود پیشرفت سال‌های اخیر خود را ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها