«مایدا» طرف مذاکره با فدراسیون والیبال نیست

رایزنی با مربیان بلغار و صرب

تیم ملی والیبال بانوان مرداد و شهریور به ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد، به همین دلیل مذاکرات با چند گزینه داخلی برای هدایت ملی‌پوشان در دستور کار فریبا صادقی، نایب‌رئیس جدید بانوان قرار گرفته که البته هنوز به سرانجام نرسیده است. در چند روز آینده سرمربی تیم ملی و زمان شروع اردوها برای دو مسابقه پیش‌رو اعلام می‌شود. نکته مهم‌تر این‌که فدراسیون والیبال برای سال آینده برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و مذاکره با دو گزینه اروپایی را برای هدایت بانوان آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲۲

ملیت این مربیان بلغار و صرب است که سابقه هدایت ملی و باشگاهی در کارنامه دارند. این دو مربی در رده سنی بزرگسالان فعالیت کرده‌اند، اما هنوز مشخص نیست در صورت موافقت برای حضور در ایران در چه رده سنی کار خواهند کرد. پیش از این مایدا چیچیچ از اسلوونی هدایت بانوان والیبال را برعهده داشت که با پایان قراردادش در فروردین‌ امسال، فدراسیون با وی برای تمدید قراردادش وارد مذاکره نشد.

بعد از رفتن مایدا، فریبا صادقی سرپرست نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون والیبال با اعلام اینکه مربیان آینده تیم‌ملی از بین مربیان داخلی خواهند بود آب پاکی را روی دست مایدا ریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها