رادیو ایران در طرحی تازه به یاری کودکان کار شتافته و آنها را به این رادیو دعوت کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۹۱
کودکان کار به رادیو ایران می آیند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، برنامه سحرگاهی این شبکه رادیویی امسال بخشی از برنامه را به سمت کودکان کار متوجه کرده است و در تلاش است تا حرکتی تازه برای این قشر آسیب دیده انجام دهد.

مدیر گروه فرهنگ واندیشه رادیو ایران گفت: تاکنون بیش از پانزده تن از کودکان کار آیتم های مختلفی را برای رادیو ایران ضبط کرده اند.از جمله آنکه این کودکان نیایش های خود را باز گفته اند که در سحرگاه از رادیو ایران پخش می شود. آنها همچنین درباره سختی ها، دشواری ها، آرزوها و خواسته های خود سخن می گویند.

وی افزود: همچنین طرح علمی و جامعه شناسانه مسائل کودکان کار از جمله موضوعات این برنامه است. و تفهیم این موضوع که آنچه کودکان کار بیشتر از هر چیزی به آن نیازمندند توجه ،وقت گذاشتن و حمایت معنوی از آنهاست. از این رو هر فردی می تواند با یک کار معنوی و وقت گذاشتن برای این کودکان می تواند از آنها حمایت کند و منظور از یاری،صرفا کمک مالی نیست.



یدالله گودرزی ادامه داد: حتی کاری که به نظر ما شاید کوچک بیاید می تواند در سرنوشت یک کودک کار تعیین کننده باشد، کاری مثل نامه نوشتن برای آنها،قدم زدن با آنها ،حرف زدن و شنیدن صحبتهای ایشان. از این رو هر کسی می تواند به یاری کودکان کار بشتابد و با رادیو ایران یا جمعیت امام علی (ع) ارتباط برقرار کند تا طریقه کمک به او بازگو شود.

رادیو ایران بخش «فرزندان ایران» را برای کودکان کار اختصاص داده است و در این حرکت از چهره ها و ستاره های رادیو ایران مثل مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا، فاطمه آل عباس، داوود حیدری بهره می گیرد و با شعار «رادیو ایران،حامی کودکان کار » اقدام به تولید چند psa (آگهی خدمات اجتماعی) کرده است که در طول ماه مبارک رمضان پخش می شود.

جمعیت امام علی (ع) از جمله مشارکت کنندگان این طرح رادیو ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها