مدیرکل بهزیستی استان البرز از احیای شورای ساماندهی کودکان کار در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۸۳
طرح ساماندهی کودکان کار در البرز

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، مراسم افتتاح نخستین مرکز درمان اعتیاد کودکان خیابانی کشور و افتتاح اولین مرکز Tc زنان ویژه معتادان در استان البرز که شامگاه چهارشنبه در شیرخوارگاه امام علی(ع) برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با حضور در این مراسم گفت: بیش از ۶۳ نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند ولی مشاهدات 20 ماهه نشان می‌دهد این منطقه در حوزه زیرساختی بهزیستی نیز با مشکلات عدیده ای مواجه بود.

داریوش بیات‌ نژاد با بیان اینکه پنج شهرستان البرز از نظر زیرساخت فیزیکی به واسطه فعالیت های اخیر انجام‌ شده در شرایط مناسبی به سر می برد، افزود: ۲۰۰ نفر از نیروهای سازمان بهزیستی استان البرز قردادی هستند که امید است بستر تبدیل وضعیت این افراد فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی جلب و جذب مشارکت های مردمی است که در این راستا جشن ازدواج ۲۵۰ زوج جوان که عموما معلول بودند با مساعدت خیرین در البرز برگزار شد.

بیات نژاد تصریح کرد: راه اندازی اولین کلینیک شهروندی و دو مرکز تربیتی کودکان فاقد سرپرست از دیگر اقدامات انجام گرفته در استان است و در همین راستا ۳۸ تفاهم نامه با دستگاه های مختلف اجرایی استان و بهزیستی منعقد شده است.

وی تاکید کرد: سه میلیارد تومان، میزان اعتبار تخصیص به واسطه سفر ریاست جمهوری به حوزه بهزیستی بوده است که بر مبنای آن کتابخانه نابینایان استان البرز راه اندازی شد.

بیات نژاد یادآور شد: در شاخص ها و حوزه های تخصصی بیش از ۳۴۸ هزار خدمت ارائه داده شده که احیای شورای ستاد ساماندهی کودکان کار از جمله اقدامات خوب به شمار می‌رود. ضمن این که کمک‌های نقدی ۱۶۷ درصد پیشرفت داشته و در مجموع رشد ۳۳۵ درصدی اعتبارت تملک دارایی را شاهد بوده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها