اختلاف نظر در استقلال بر سر میلاد فخرالدینی

صحبت‌های منصوریان با مدافع سابق استقلال!

علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال قصد دارد یک مدافع راست برای تیمش به خدمت بگیرد. با توجه به عملکردی که وریا غفوری در استقلال داشته و البته مصدومیت‌های مکررش، منصوریان ترجیح می‌دهد مدافع راستی مطمئن به استقلال بیاورد. با توجه به بالا رفتن سن و سال خسرو حیدری، او هم نمی‌تواند در این پست خواسته‌های منصوریان را برآورده کند. به همین دلیل سرمربی استقلال می‌خواهد یک مدافع راست قبراق برای تیمش به خدمت بگیرد و در این راه با بازیکنانی مذاکره کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۰۷

او ابتدا روی جذب پژمان منتظری تاکید داشت ولی ظاهرا حالا مطمئن شده این بازیکن به استقلال نمی‌آید. منتظری با مسئولان الاهلی مذاکرات خوبی داشته و در حال حاضر تنها منتظر باشگاه قطری است که رقم مالی قراردادش را اعلام کند. منصوریان که کمی از جذب این بازیکن نامطمئن است، از همین حالا مذاکراتی با مدافعان راست‌ دیگری داشته است. شنیده می‌شود او حتی با میلاد فخرالدینی مدافع نفت تهران و مدافع سابق استقلال هم مذاکراتی داشته است! میلاد در دوره پرویز مظلومی در استقلال حضور داشت ولی در پایان فصل گذشته از جمع آبی‌ها جدا شد چراکه او را نخواستند. منصوریان اما نیم‌نگاهی به جذب این بازیکن دارد ولی شنیده می‌شود شایعه بازگشت او اختلافاتی را در استقلال به وجود آورده است. فخرالدینی پس از جدایی از استقلال، مصاحبه‌ای را علیه مهدی رحمتی انجام داد و باعث شد این بازیکن بشدت از او دلخور شود.

شنیده می‌شود رحمتی به هیچ وجه موافق جذب این بازیکن نیست و پس از شایعات اخیر، کمی هم دلخور شده است. بیشتر بازیکنانی که فصل گذشته از استقلال جدا شدند، دلخور بودند و صحبت‌هایی کردند که به گفته خیلی‌ها، منظورشان مهدی رحمتی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها