اگر به اینستاگرام علاقه‌مند باشید و از کاربران فعال آن به‌شمار بروید، مطمئنا می‌دانید بتازگی برای سهولت دسترسی کاربران تلفن‌های همراه به اپلیکیشن اینستاگرام، سایت اینستاگرام دستخوش تغییراتی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۷۲

این تغییرات موجب شده کاربرانی که اپلیکیشن اینستاگرام را روی دستگاه هوشمند خود نصب نکرده‌اند یا حتی فضای کافی برای نصب اپلیکیشن روی دستگاه ندارند، بتوانند هنگام مراجعه به وب‌سایت Instagram.com نسخه‌ای از سایت را که کاملا همچون اپلیکیشن آن شبیه‌سازی شده در اختیار گرفته و بدون نیاز به اپلیکیشن از امکانات آن روی مرورگر دستگاه هوشمند خود استفاده کنند.

چنانچه از مرورگر دستگاه هوشمند خود همچون تلفن همراه و تبلت به سایت اینستاگرام مراجعه کنید، محیطی همچون اپلیکیشن اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌گیرد و از همه امکانات اپلیکیشن نیز بهره‌مند خواهید شد، پس چنانچه بخواهید از رایانه رومیزی خود عکس یا ویدئو در اینستاگرام آپلود کنید و حساب کاربری اینستاگرام خود را از رایانه مدیریت کنید کافی است تغییراتی در مرورگر رایانه ایجاد کنید تا هنگام مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام، نسخه مخصوص دستگاه‌های هوشمند آن برای شما نمایش داده شود. دوست دارید بدانید اجرای این ترفند به چه روشی امکان‌پذیر است؟ مراحل زیر را در مرورگر کروم دنبال کنید:

مرورگر کروم را اجرا کرده و کلیدهای Ctrl+Shift+I را فشار دهید تا ابزارهای مخصوص توسعه‌دهندگان (Developer Tools) برای شما اجرا شود. (می‌توانید از منوی اصلی مرورگر نیز روی گزینه More Tools کلیک و در ادامه Developer Tools را انتخاب کنید)

با اجرای ابزارهای مخصوص توسعه‌دهندگان صفحه مرورگر به دو نیم تقسیم می‌شود. در نوار عنوان نیمه مرتبط با ابزارهای توسعه‌دهندگان روی آیکون منو که به شکل سه نقطه به‌نمایش درآمده کلیک کرده و از بخش Dock Side اولین آیکون از سمت راست را انتخاب کنید تا ابزارهای توسعه‌دهندگان در سمت راست صفحه و صفحه مرورگر در سمت چپ قرار بگیرد.

نشانگر ماوس را در سمت راست و در محدوده مربوط به ابزارهای توسعه‌دهندگان قرار داده و کلیدهای Ctrl+Shift+M را فشار دهید تا شبیه‌ساز دستگاه‌های هوشمند در مرورگر فعال شود.

حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که در نوار آدرس مرورگر، آدرس سایت اینستاگرام (www.instagram.com) را وارد کنید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شوید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید اپلیکیشن اینستاگرام برای شما شبیه‌سازی شده و می‌توانید با کلیک روی آیکون دوربین، تصاویر موردنظر را در اینستاگرام آپلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها