
به گزارش جام جم آنلاین ، روزهای بازنشستگی در فوتبال ایران تمامی ندارد. پس از رضا عنایتی، آرش برهانی، هادی عقیلی و ابراهیم صادقی نوبت به کاظم برجلو بازیکن سابق سایپاست تا با فوتبال وداع کند. مدافع سابق تیم های سایپا، استیلآذین، پیکان و خونه به خونه با ارسال نامه ای به خبرگزاری فارس خداحافظی خود را رسما از فوتبال اعلام کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند