رضا عنایتی روز گذشته برای همیشه با فوتبال خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۳۹
آن مرد سربلند رفت +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، آن مرد رفت. آن مرد در حسرت وداع با فوتبال با پیراهن استقلال رفت. آن مرد در حسرت درخشش در تیم ملی فوتبال ایران رفت. آن مرد در حسرت بازی در جام جهانی رفت. آن مرد سال ها پشت سر علی دایی و علی کریمی باقی ماند و آخر سر جایی در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد و رفت. آن مرد در حسرت بازی در لیگ های معتبر اروپایی رفت. آن مرد با کلی آرزوهای باقی مانده در فوتبال رفت اما... آن مرد با رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر، کسب سه باره عنوان آقای گلی لیگ برتر و به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال رفت... آن مرد سربلند رفت....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
انشاالله كه موفق باشه . ولی یكی از اشتباهاتش این بود كه همیشه خودشو با علی دایی مقایسه می كرد به جای اینكه تلاش كنه كه رقابت كند .!
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
علی دایی با گل زدن به تیم های درجه دهم اسیا آقای گل شد وگرنه به لحاظ رفتارهای قهرمانی خیلی با اسطوره بودن فاصله داره . علی دایی خیلی از بازیكنان هم عصر خودشو نابود كرد ازجمله سامره و عنایتی وبقیه . علی دایی همه چیزشو مدیون مرحوم حجازی هست تا ابد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
جناب اعظم ! معلومه شناخت شما از فوتبال خیلی بالاست . به نظر شما تیمهای چلسی ، آث میلان، بوندس لیگا،كره جنوبی،ژاپن،عربستان،كانادا و... تیمهای درجه دهم هستند .؟ همه چیزو باهم ببینید . میشه بازیكن درجه یكی به آث میلان گل بزنه ولی به تیمهای سطح پایین آسیا گل نزنه یا كمتر گل بزنه ؟!!
ناشنس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
استاد معزز ایرانی جان... كامنتت رو خوندم.............................. باور كن داری حیف میشی تو این مملكت.. به نظر من برو سرمربی بارسلونایی چیزی بشو..
گل زدن به تیم چلسی و بتیزن و میلان .. بارسا....... خیلی فوتبال میخواد؟؟؟؟؟؟؟!! تو رو خدا خودتو حروم نكن ............... امثال تو نباشن خاك بر سر این فوتبال میشه ها... از ما گفتن بود
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
شخصا تحسینش میكنم ، كسی بود كه با تلاش و كوشش خودش را به بالاترین سطح فوتبال كشور رساند و تا آخرین زمان ممكن خودش را در آمادگی نگه داشت . بنظر من فوتبالیستی بود كه به عشق فوتبال ، پاك و بدور از حاشیه با آخرین توان بازی كرد و بخوبی افعال خواستن و توانستن را زندگی كرد . برایش سلامتی و درخشش بیشتر در ادامه راه آرزومندم .
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
از شانس بدش زمان اوجش به زمان اوج یكه تازی علی دایی خورد... دایی اجازه نداد تو تیم ملی خودشو نشون بده... همانطور كه ایمان مبعلی حیف شد
امید از كرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
آقا رضا انشاالله نیمه دوم زندگیت هم پربار و پرافتخار باشه. یادمه اولایی كه گل كرده بودی زیاد ازت خوشم نمیومد بعدها عاشق مرامت شدم سالار.
مسلم كلهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
خسته نباشی مرد همیشه ابی دریا دل باتو چه روزهای خوش بودیم درود بر تو
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
بنده به عنوان یك ورزشكار مازندرانی در رشته ی كشتی به آقای علی دایی از خطه ی آذربایجان افتخار میكنم كه با تمام غیرت برای میهن ما افتخار آفریدند به یاد دارم بازی های ایشون رو با سر بانداژ شده و دنده ی آسیب دیده كه تا دقیقه ی آخر بازی با وجود درد زیاد استوار بودن باید ورزشكار بود تا درك كرد. باید ایرانی بود تا فهمید. سربلند ایران
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
دوست عزیز ممنون كه سواد فوتبالی مارو بالابردی ! باشه قبول ایشون كیفیت فوتبالش بالاتر از سطح آسیاست ولی مطمئن باش برای بازیكنان دیگری كه شرایط مهیا بود، حتی ازعلی دایی بالاترهم برن، به نوعی ترمزشون كشیده شد .خیلی ازهمین بازیكنان درخاطرات خودشان هم به این موضوع اشاره كردند.
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
كیسه ام آخه شد تیم
بابا جونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
ده و نه و هشت و هفت و شیش با پنج تا میشه یازده تا
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
اه مهرینین كاری نداروم.مهرینین ژو كس ماخوریه دله تیمه استقلالی
سجاد حاجی طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۰
۰
بنده بعنوان یك استقلالی، میگم كه بازی استقلال و صبا تبانی بود. هم پنالتی و اخراج حنیف و موقعیتهایی كه عنایتی خراب كرد.

نیازمندی ها