رقابت های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا - اردبیل

ملالی نیست جز دوری بانوان / تاثیر دو اسطوره بر اردبیل و اردبیلی ها

والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا – اردبیل

ایران حریف ژاپن در فینال شد

تیم والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی مقابل تایلند در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به فینال دومین دوره این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۵
ایران حریف ژاپن در فینال شد

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از ساعت 17 30 امروز ، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا به مصاف تیم زیر 23 سال تایلند رفت.

شاگردان سیچلو در این دیدار موفق شدند با حساب 3 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند و راهی فینال دومین دوره مسابقات شوند. مردان بلندقامت ایران فردا در دیدار نهایی باید با تیم ژاپن دیدار کنند که با پیروزی مقابل چین تایپه فینالیست شده بود.

تیم ملی زیر 23 سال ایران در این مسابقه در ست‌های اول تا سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 20 تایلند را مغلوب کرد و پنجمین پیروزی پیاپی خود را تصاحب کرد.

امیدهای والیبال ایران در دوره نخست قهرمانی زیر 23 سال مردان که به میزبانی میانمار برگزار شده بود موفق به کسب جام قهرمانی شده بودند. ایران در آن مسابقات در فینال تیم کره جنوبی را مغلوب کرده بود.

دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا، از یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی اردبیل آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت. دو تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های امیدهای والیبال جهان را که شهریور ماه در مصر برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها