«محمد مرسی» رئیس‌جمهور برکنار شده مصر که از چهار سال پیش زندانی شده است، در قفس اتهام دادگاه ملاقات با اعضای خانواده‌اش را درخواست کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۲۱

به گزارش فارس، دادگاه جنایی قاهره روز شنبه بار دیگر برای رسیدگی به اتهامات مرسی در پرونده «اهانت به دستگاه قضایی» تشکیل جلسه داد و مرسی در این جلسه ملاقات با خانواده خود پس از چهار سال و هیات وکلای مدافع خود را خواستار شد.

یک منبع مصری که خواست نامش فاش نشود، با اعلام این خبر افزود: مرسی از داخل قفس اتهام، دیدار با هیات وکلای مدافع خود را خواستار شد و گفت که جانش در خطر است و می‌خواهد این موضوع را با آنها در میان بگذارد و همچنین تمایل دارد با اعضای خانواده‌اش که نزدیک به چهار سال است آنها را ندیده است، ملاقات کند. دادستانی کل در تاریخ 19 ژانویه 2014 پرونده مرسی و 24 نفر دیگر را به اتهام اهانت به دستگاه قضایی به دلیل بیان برخی اظهارات و سخنان رسانه‌ای که باعث ایجاد نفرت نسبت به قضات می‌شود، به دادگاه ارجاع داده است. خبرگزاری آناتولی گزارش داد که «عبدالمنعم عبدالمقصود» رئیس هیات وکلای مدافع مرسی دراین باره گفت که دادگاه با درخواست موکلش برای ملاقات با او مخالفت کرده و ادامه جلسه را به 30 سپتامبر موکول کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها