برنامه‌های گسترده رادیو معارف برای نیمه شعبان

مدیر شبکه رادیویی معارف از برنامه‌های این رسانه دینی در جهت ترویج آموزه‌های مهدوی در نیمه‌شعبان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷۵

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه‌ای گفت: رادیو معارف در تلاش است در این ایام و با توجه به مسافرت هزاران نفر از عشاق آلالله به شهر مقدس قم و حضور در مسجد مقدس جمکران برای ترویج آموزه‌های مهدوی و تبیین وظایف منتظران به نحو شایسته استفاده کند .

مدیر رادیو معارف درخصوص برنامه‌های این رسانه دینی توضیح داد: ویژه برنامه «منتظران» هر روز صبح ساعت 8 و 40 دقیقه پخش می‌شود. بیانات مقام معظم رهبری با موضوع انتظار پویا و نقش آن در سازندگی جامعه در برنامه «پیام ولایت» ساعت
13 و 50 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد
.

داستان‌های کوتاه در برنامه «داستان هفته» با موضوع عنایات و کرامت امام عصر(عج) در عصر غیبت به مسلمانان، روزهای جمعه ساعت 12 و 20 دقیقه روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: سخنرانی‌های اخلاقی و اجتماعی در برنامه «بر بال سخن» با موضوع فرهنگ انتظار، تربیت مهدوی، جوانان و انتظار پخش می‌شود.

کتاب‌های حوزه مهدویت و انتظار در برنامه «چراغ مطالعه» و «گنجینه» هر روز ساعت
11 و 20 دقیقه روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه‌های زنده صبحگاهی «مهربان باشیم» و «خانه مهر» با موضوع نشاط معنوی، انتظار و نشاط، مهدی باوری و نشاط، خانواده مهدی باور، و راه‌های ترویج فرهنگ مهدوی در خانواده تقدیم علاقهمندان به مباحث مهدوی می‌شود.

تونه‌ای در ادامه معرفی ویژه برنامه‌های رادیو معارف در ایام نیمه شعبان گفت: رادیو معارف با هدف زنده کردن سنت حسنه احیای شب نیمهشعبان، این مراسم را به صورت زنده از این رسانه دینی برای مخاطبان بیدار دل خود و در قالب برنامه «در انتظار صبح» پخش خواهد کرد.

وی همچنین از دو ویژه برنامه زنده «جان جهان» و «صبح امید» در شب و روز میلاد پرخیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) خبر داد و گفت: علاوه بر پخش زنده این دو برنامه، رادیو معارف با پخش برنامه «او خواهد آمد» بهطور زنده از مسجد مقدس جمکران میلاد حضرت ولی عصر(عج) را جشن گرفته و حالا و هوای این روزها را به سمع شنوندگان خواهد رساند.

مدیر رادیو معارف همچنین از پخش ویژه برنامه «در مسیر انتظار» خبر داد و گفت: عوامل و همکاران برنامه ساز رادیو معارف از 16تا 22 اردیبهشت با این برنامه مهمان لحظات معنوی شنوندگان خواهند شد و از استودیوی رادیو معارف که در مسیر مسجد مقدس جمکران ایجاد کرده‌اند، اقدام به پخش زنده برنامه‌های خود خواهند کرد. همچنین شنوندگان رادیو معارف می‌توانند روز میلاد حضرت صاحبالزمان(عج) شنونده دعای ندبه به‌طور زنده از مسجد مقدس جمکران باشند. تونه‌ای در پایان گفت: امیدواریم تلاش همکاران ما در رادیو معارف برای نشر معارف مهدویت و تحقق جامعه مهدوی مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد و به فضل الهی از عنایات خاصه امام زمان ارواحنا فداه بهره‌مند شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها