رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد گفت: با توجه به تعداد زیاد مرغداری و نزدیکی به مرز دوغارون در این شهرستان، تلاش می کنیم صادرات گوشت مرغ به خارج از کشور را افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۱۲

ایرج مقیمی شهری در گفت و گو با مهر، اظهار کرد: شهرستان گناباد با توجه به وجود تعداد زیادی مرغداری و نزدیکی به مرز دوغارون، یکی از بهترین نقاط صادرات گوشت مرغ به شمار می رود که تلاش می کنیم این مهم تقویت شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از شش میلیون جوجه ریزی یک روزه در این شهرستان صورت گرفته که تخم مرغ و گوشت تولیدی به مصرف داخل و خارج کشور رسیده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد افزود: در سال 95 تعداد هفت هزار و 509 مورد مجوز حمل محصول در داخل استان ، تعداد سه هزار و 968 مورد خارج استان و تعداد 88 مورد نیز برای صادرات محصولات دام و طیور گناباد صادر شده است.

مقیمی شهری خاطرنشان کرد: سلامتی محصولات تولیدی با توجه به اهمیت موضوع، یکی از برنامه های مهم این اداره است و برنامه ما بر پیشگیری از بیماری تدوین شده است به صورتی که طی یک سال گذشته چهارصدوشصت دو هزار و664 مورد واکسیناسیون دام و طیور در گناباد انجام شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان گناباد دو کشتارگاه مجزا برای مرغ و دام وجود دارد که علاوه بر وجود بازرسی های مستمر، آزمایشات و نمونه گیری های لازم نیز انجام می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها