بنابراین دور از انتظار نیست که رسانه ملی همچون ادوار گذشته در پوشش این رویداد بزرگ که تاثیر آن در ابعاد مختلف زندگی هموطنانمان بروز ونمود عینی دارد، در خط مقدم باشد و با تمام ظرفیت به این مهم بپردازد.
دو: رادیو در کشور ما 77 ساله شد؛ رسانه گرمی که مخاطب در هر وضعیتی میتواند شنونده آن باشد. رادیو مانند هر رسانه پرمخاطب و نوستالژی شده فراز و فرودهای بسیاری از سرگذرانده و در همه این ایام توانسته به مدد استفاده از اساتید فن با مخاطبان انبوه خود در گوشه و کنار این کشور بزرگ ارتباط برقرار کند. حالا رادیو دیگر محدود به چند شبکه خاص نیست. شبکهها براساس نیازهای مخاطبان و با رویکردهای گوناگون روی آنتن میروند. گر چه رسانههای فضای مجازی رشد قابل ملاحظهای یافتهاند، اما رادیو به خاطر اصالتش، کاربردش و نیز جایگاهی که در بین مخاطبان دارد، هنوز یک رسانه پویا، کارآمد و البته امروزی است.
مهدی غلامحیدری - دبیر قابکوچک
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد