مایکروسافت در فروشگاه آمریکایی خود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و در فروشگاه چینی خود شیائومی 5 اس می‌فروشد!
کد خبر: ۱۰۲۱۶۷۶
مایکروسافت در چین به جای موبایل ویندوزی گوشی‌های شیائومی می‌فروشد!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، هنگامی که شما به فروشگاه‌ اینترنتی چینی مایکروسافت بروید، انتظار دیدن محصولات مایکروسافت و سایر محصولات ویندوزی را دارید.اما شما چیزهای دیگری می‌بینید! در اینجا مایکروسافت نگاهی آینده‌نگر داشته و می‌داند که سیستم عامل اندروید آینده روشن‌تری نسبت به ویندوز دارد. که همین دلیلی است که مایکروسافت در فروشگاه آمریکای خود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس و در فروشگاه چینی خود شیائومی می 5 اس می‌فروشد!
حتی یک گوشی هوشمند که به تنهایی سیستم عامل ویندوزفون را داشته باشد، در فروشگاه چینی مایکروسافت وجود ندارد.

اتکای مایکروسافت به ارزش افزوده این محصولات و اطمینان از خرید آن‌ها توسط مردم، سبب فروش گوشی‌های اندرویدی توسط مایکروسافت شده است. همچنین این شرکت محصولات شیائومی را به ورد، اکسل، پاورپوینت، Outlook و اسکایپ مجهز کرده است. این امکانات در نسخه مایکروسافت شیائومی 5 اس موجود است.

مایکروسافت برای این محصولات گارانتی 2 ساله MS Store را نیز در نظر گرفته است که برای تلفن‌های همراه به خصوص در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها مدت زیادی است. علاوه بر این استفاده از برنامه‌های آفیس بر روی گوشی‌های اندرویدی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم دارد گوشی‌های بیشتری را با نسخه‌های Microsoft edition و با همکاری با سایر کمپانی‌ها عرضه نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها