پشت پرده پنالتی دادن به مهدی

قول بازیکنان برای آقای گل کردن طارمی!

مهدی طارمی با پنالتی چیپی که در دیدار با الریان زد و گل نشد، کلی حاشیه را به جان خرید. او می‌توانست با یک ضربه ساده‌تر دروازه حریف را باز کند، ولی در میان ناباوری قرمزها، تصمیم گرفت چیپ بزند و بعد پنالتی هدر رفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۴۳

برانکو هم بعد از بازی اعلام کرد در دوران مربیگری‌اش در پرسپولیس، آخرین باری است که مهدی طارمی پنالتی می‌زند. البته او پیش از این هم تصمیم گرفته بود به مهدی پنالتی ندهد، ولی برای همه سوال است که چرا از تصمیم خود منصرف شد. دلیل این اتفاق تنها یک چیز بوده است؛ آقای گل شدن مهدی در لیگ قهرمانان آسیا. پس از آن‌که پرسپولیسی‌ها متوجه شدند مهدی زیر ذره‌بین کنفدراسیون فوتبال آسیاست و اگر بتواند شرایط خوبش را ادامه دهد، می‌تواند حتی بهترین بازیکن سال آسیا شود، تصمیم گرفتند پنالتی‌های تیم را به مهدی طارمی بدهند. قرمزها به هم قول دادند هر طور شده مهدی را بهترین گلزن تیم شان کنند و این مساله باعث شد برانکو هم تصمیم خود را عوض کند و طارمی دوباره پنالتی زن تیمش شود. این تمام دلیلی بود که باعث شد طارمی دوباره پشت ضربه پنالتی قرار گیرد.

در این میان واکنش مهدی طارمی و دیگر بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی درباره این توقف و هدر رفتن ضربه پنالتی جالب بود:

مهدی طارمی: این اتفاق (از دست دادن پنالتی) امکان دارد برای هر بازیکنی رخ بدهد. ما تیم قدرتمندی هستیم اما امروز شرمنده هواداران شدیم و قول می‌دهیم که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم. درست است که کارمان سخت شده، دو بازی دیگر در پیش داریم و هنوز امیدوار هستیم.

حسین ماهینی: انتهای فصل است و خستگی باعث شد نتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. دو سه ضدحمله خطرناک هم تیم الریان داشت که نزدیک بود این بازی را ببازیم. برای کسب سه امتیاز برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما در نهایت مساوی کردیم. بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی‌‌هایشان را از دست می‌دهند و فدای سر مهدی که پنالتی از دست داد!

سیدجلال حسینی: پنالتی 50ـ50 است، مهدی طارمی بهترین بازیکن ما است و باید از او حمایت شود. هواداران عصبی شدند چون آنها آمده بودند برد تیمشان را ببینند. من از همه آنها تشکر می‌کنم و باور کنید دوست داشتیم بازی را ببریم ولی نشد.

کمال کامیابی‌نیا: خیلی حمله کردیم و می‌توانستیم به نتیجه برسیم ولی متاسفانه نشد.شانس آوردیم در لحظات آخر گل نخوردیم. ما کار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم که از این گروه صعود کنیم.

وحید امیری: طارمی همیشه برای ما برگ برنده بوده و خودتان می‌دانید پنالتی‌ها 50ـ50 است، از کجا معلوم طارمی پنالتی را پایین می‌زد و گل‌ می‌شد. طارمی پرسپولیس را قهرمان کرده و گل‌های 3 امتیازی زیادی برای ما زده است. ما باید پشت مهدی باشیم واز او حمایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها