جان فاورو و یک مجموعه خانوادگی

جان فاورو با دور شدن از داستان‌های ابرقهرمانانه سینمایی و کاراکتر مرد آهنی (آیرن من) با یک مجموعه نوجوانانه تلویزیونی همکاری می‌کند. به دنبال موفقیت مجموعه «تئوری بیگ‌بنگ»، فصل یازدهم آن هم وارد مرحله تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۵۸
جان فاورو و یک مجموعه خانوادگی
فاورو با این فصل همکاری نزدیکی دارد و آن را با نام «شلدون جوان» جلوی دوربین می‌برد. داستان فصل تازه مجموعه با دور شدن از داستان فصل‌های قبلی، به بررسی زندگی و فعالیت‌های تعدادی از کاراکترهای مهم و اصلی فصل اول می‌پردازد. در کنار چند کاراکتر فصل‌های قبلی مجموعه، تعدادی کاراکتر جدید به ماجراهای فصل تازه می‌پیوندند. چند کاراکتر هم قرار است به صورت شخصیت‌های محوری داستان این فصل درآیند. شلدون کوپر جوان که کاراکتر محوری داستان ده فصل اول بود، در داستان فصل جدید به دوران نوجوانی خود برمی‌گردد و ماجراجویی‌هایی شیرین خلق می‌کند.

به این ترتیب، بازیگر تازه‌ای نقش این کاراکتر را در جلوی دوربین بازی می‌کند. یان آمریتاژ که در چند فیلم سینمایی نقش‌هایی به‌عهده داشته، در قالب شلدون نوجوان ظاهر می‌شود.

داستان فصل تازه در شهر تگزاس اتفاق می‌افتد و در کنار شلدون، بقیه اعضای خانواده‌اش را هم به نمایش می‌گذارد. کار انتخاب بازیگران نقش‌های اصلی فصل تازه شروع شده و کلید فیلمبرداری آن، اوایل فصل تابستان پیش رو زده خواهد شد. جان فاورو دست‌کم دو اپیزود اول و دوم مجموعه را کارگردانی خواهد کرد. هنوز معلوم نیست او کارگردانی 9 قسمت بعدی را هم به‌عهده خواهد گرفت، یا فیلمسازان دیگری برای انجام این کار دعوت به همکاری خواهند شد. هزینه شش میلیون دلاری تولید این کمدی اکشن خانوادگی را شبکه CBS پرداخت می‌کند. جیم پارسونز، بازیگر نقش شلدون در فصل‌های پیشین مجموعه، مدیریت تولید فصل جدید را به‌عهده دارد. در عین حال، او راوی داستان این فصل هم هست. طرح داستان فصل‌های پیشین را پارسونز داده بود. فیلمنامه فصل جدید هم براساس طرحی از او ، جلوی دوربین می‌رود.

جان فاورو دلیل قبول کارگردانی دو اپیزود اول و دوم شلدون جوان را خانوادگی بودن داستان و ماجراهای آن عنوان می‌کند. به گفته وی: «هم در سینما و هم در تلویزیون، شاهد تولید و پخش تعداد اندکی فیلم و مجموعه خانوادگی هستیم. این درحالی است که بخش اصلی و اعظم تماشاگران برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را اعضای خانواده‌ها تشکیل می‌دهند! برنامه‌سازان بیشتر ترجیح می‌دهند سراغ کارهای پلیسی و اکشن بروند. آنها می‌دانند این ژانر جواب خودش را در بین برنامه‌ها و نمایش‌های رسانه کوچک پس داده و می‌توان به موفقیت بالای آنها امیدوار بود، اما باورم این است که خانواده‌ها حق دارند مجموعه‌های خاص خود را داشته باشند و در انتظار پخش آنها لحظه‌شماری کنند. برایم بسیار جالب است که ببینم مجموعه‌ای جمع اعضای خانواده را در کنار هم قرار دهد و همگی با هم به تماشای آن بنشینند. جای کارهای خانوادگی که اختصاص به داستان‌ها و ماجراهای آنها داشته باشد، در بین برنامه‌های متنوع تلویزیونی بشدت خالی است. به همین دلیل، تهیه‌کنندگان و فیلمسازان سرشناس وظیفه دارند در این رابطه کارهای بیشتری انجام دهند.»

فاورو می‌گوید: جنبه خانوادگی فصل تازه در مقایسه با فصل‌های قبلی، قوی‌تر و بیشتر خواهد بود و کاراکترهای آن در واقعیت‌های کمدی جذابی قرار خواهند گرفت.

منبع: امپایر آنلاین

مترجم: کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها