جدیدترین شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت ۸ بیانگر این هستند که صفحه نمایش این گوشی حتی بزرگتر از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی گلکسی اس ۸ پلاس است و این گوشی با صفحه نمایش ۶٫۳۲ اینچی عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، پس از رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، انتشار شایعات و درز اطلاعات در مورد گوشی رده بالای بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸، نیز آغاز شده است. جدیدترین شایعات در مورد این گوشی بیانگر این هستند که صفحه نمایش این گوشی حتی از صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۸ پلاس نیز بزرگتر خواهد بود. گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی است.

طبق شایعات منتشر شده، گلکسی نوت ۸ که دارای کد نام “Great” است، از صفحه نمایش ۶٫۳۲ اینچی برخوردار خواهد بود. در صورتی که این موضوع درست باشد، دیگر باید با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی گوشی های سری گلکسی نوت این شرکت خداحافظی کنیم. احتمالا ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ هم از باتری گلکسی نوت ۸ هم از باتری گلکسی اس ۸ پلاس بیشتر است. به لطف استفاده از قاب نازک در اطراف صفحه نمایش آن، اندازه بزرگی نخواهد داشت و حتی این احتمال وجود دارد که بتوانید آن را با یک دست به راحتی بگیرید و اندازه آن از سایر پرچمداران رقیب خود کوچک تر باشد. احتمالا صفحه نمایش دوست داشتنی Infinity جدیدترین پرچمداران سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نیز به کار گرفته شود.

قطعا گلکسی نوت ۸ با صفحه نمایش ۶٫۳۲ اینچی جذاب خواهد بود؛ اما این گوشی برای اینکه بتواند خریداران را مجذوب خود کند، باید ویژگی های خوب دیگری نیز داشته باشد. دوربین اصلی جدیدترین پرچمداران سامسونگ همانند مدل های قبلی خود، تنها دارای یک لنز است و کیفیت دوربین هر دو گوشی هم نسبت به مدل های قبلی افزایش قابل توجهی نداشته است؛ بنابراین در صورتی که گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه عرضه شود، اصلا نباید تعجب کنیم و به دلیل اینکه توانایی سامسونگ در ارتقای نرم افزاری ثابت شده است، می توان پیش بینی کرد که با ارتقای نرم افزاری اپلیکیشن دوربین گلکسی نوت ۸ و استفاده از دوربین دوگانه برای آن، کیفیت دوربین این گوشی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، پایه DeX Station سازگار با گوشی گلکسی نوت ۸ هم تا پایان سال میلادی جاری رونمایی و عرضه خواهد شد. این پایه امکان اتصال گوشی به نمایشگرهای خارجی، موس و صفحه کلید را فراهم می کند تا کاربر بتوانند از قابلیت های دسکتاپی جذاب گوشی بهره مند شود.

بدون تردید قلم دیجیتالی S pen که یکی از لوازم جانبی اصلی گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ است، نیز همراه با گلکسی نوت ۸ عرضه خواهد شد و تجربه کار کردن با گوشی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها