به تازگی تلفن همراه جدیدی از موتورولا با شماره مدل «XT1773» در اسناد رگولاتوری کشور آمریکا رویت شده است. از شواهد امر چنین برمی آید که این محصول جدید همان Moto E4 پلاس باشد، موبایلی که ظاهراً قرار است با باتری غول پیکر ۵ هزار میلی آمپر ساعتی روانه بازار شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۶۷
رویت Moto E4 پلاس در اسناد FCC؛ موبایلی از موتورولا با باتری غول پیکر

به گزارش جام جم آنلاین ، نکته جالب توجه دیگر در مورد این موبایل جایگزینی چیپست مدیاتک به جای پردازنده ای از سری اسنپدراگون است. تصمیمی که به نظر می رسد که بیشتر تحت تاثیر مدیران چینی کمپانی مادر (لنوو) اتخاذ شده باشد.

حدود یک هفته قبل نیز شاهد رخ نمایی موبایل Moto E4 با شماره مدل «XT1762» در اسناد رگولاتوری آمریکا بودیم. این محصول با داشتن باتری کوچکتر ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نسبت به برادر بزرگتر خود سبک تر و احتمالاً ارزان تر خواهد بود.

هنوز در خصوص مشخصات سخت افزاری این دو موبایل جدید اطلاعاتی در دست نیست، اما آخرین موبایل از سری E موتورولا (Moto E3) حدود یک سال قبل مجهز به نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و چیپست مدیاتک 6735P روانه بازار شده بود. محصول فوق ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظ داخلی داشت.

حال باید دید Moto E4 پلاس با سخت افزاری میان رده و کم مصرف و یک باتری غول پیکر ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، با هر بار شارژ تا چند روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دو موبایل جدید اعلام نشده، اما احتمالاً تا زمان رونمایی از آنها فاصله چندان زیادی باقی نمانده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها