این روزها پرینترهای سه بعدی به یکی از جالب توجه‌ترین محصولات دنیای فناوری تبدیل شده اند و هر روز شاهد طراحی و تولید پرینتری جدید با امکانات پیشرفته‌تر هستیم. با این حال پرینترهای سه بعدی تنها زمانی کاربردی هستند که شما به دنبال استفاده از پلاستیک، فلز یا سرامیک به عنوان ماده اولیه باشید. اما تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید یک دستگاه بافت دیجیتال خانگی در اختیار داشته باشید و پوشیدنی های مورد نیاز خود را مطابق با رنگ و طرح دلخواه خود در کمترین زمان ممکن آماده کنید؟ برای مثال طرح خاصی از یک شال یا بلوز که میخواهید آن را با شلوار یا کیف‌تان ست کنید.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۹۸
ماشین بافت دیجیتال خانگی که طراحی های دیجیتال شما را به پارچه تبدیل می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ Kniterate دستگاهی است که برای این کار به آن نیاز دارید، یک ماشین بافت دیجیتال که به شما امکان می دهد به راحتی طراحی‌های دیجیتال خود را تنها با فشردن یک دکمه به پارچه های قابل پوشیدن تبدیل کنید. این دستگاه می‌تواند به صورت خودکار پارچه های مورد نظر شما را با نخ ها و کامواهای مختلفی ببافد. طراحی‌های ساده ای مانند شال گردن یا کروات به صورت کامل مستقل توسط Kniterate بافته می شوند اما طراحی‌های پیچیده تر مانند پلیور یا پیراهن به کمی کار پس از اتمام فعالیت ماشین نیاز دارد.

شرکت سازنده Kniterate در حال طراحی یک اپلیکیشن نیز هست تا طراحی الگوهای جدید را راحت تر کرده و امکان اضافه کردن تصاویر، متن و سفارشی کردن نوع دوخت های مورد استفاده را فراهم کند.

هدف اصلی این شرکت از بین بردن شکاف موجود بین ماشین های بافندگی خانگی قدیمی (که ارزان تر هستند اما استفاده از آنها چندان ساده نیست) و دستگاهی صنعتی گران قیمت است.

هزینه این ماشین بافت دیجیتال مدرن در حالت خرده فروشی 7499 دلار است. اولین نمونه های این دستگاه آوریل 2048 به بازار عرضه خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها