سقوط مرموز دختر جوان از طبقه پانزدهم ساختمانی در قیطریه تهران، باعث بازداشت مرد مورد علاقه او شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۲۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر 11 فروردین امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از سقوط دختری جوان از تراس طبقه پانزدهم ساختمانی در محله قیطریه خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند دختر جوان در این حادثه فوت کرده است.

همزمان با کشف جسد او، موضوع به قاضی مرشدلو، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و با هماهنگی قضایی جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران جنایی با حضور در این ساختمان و تحقیقات اولیه از همسایه‌ها متوجه شدند دختر جوان مهمان پسری مجرد بوده که در طبقه پانزدهم ساکن است و معلوم نیست چرا دختر جوان به پایین افتاده و فوت کرده است.

با مشخص شدن این موضوع، پسر جوان به عنوان تنها مظنون پرونده با دستور قضایی در همان محل بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه به افسر تحقیق گفت: من و دختر فوت شده دو سال پیش با هم آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. حتی خانواده‌هایمان نیز در جریان این ارتباط بودند. اوایل می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم، اما این اواخر اختلاف‌هایی میانمان شکل گرفت و من دیگر حاضر به ازدواج با او نبودم اما دختر جوان همچنان اصرار داشت به خواستگاری‌اش بروم و با هم ازدواج کنیم.

وی ادامه داد: حتی او نزد والدینم آمد تا با آنها صحبت کند که مرا برای ازدواج با وی متقاعد کنند که نتوانست. آن شب او به خانه مجردی‌ام رفت و تا صبح منتظر من ماند. من که به خانه بازگشتم دیدم او صندلی پلاستیکی را روی تراس گذاشته و روی آن نشسته است.

مرد جوان افزود: به محض دیدنم فریاد زد جلو نیایم که خودش را به پایین می‌اندازد. شروع کردم به حرف زدن تا شاید دست از این رفتارها بردارد که ناگهان خودش را به پایین انداخت. بسرعت به محوطه رفتم تا او را نجات دهم که خیلی دیر شده و او جانش را از دست داده بود. من در مرگ او نقشی نداشتم و او خودش را به پایین پرت کرد.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض پسر جوان، او با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات از وی برای رازگشایی از علت مرگ این دختر جوان آغاز شد. این درحالی بود که والدین دختر فوت‌شده از متهم به خاطر مرگ فرزندشان شکایت کرده‌اند. از سوی دیگر صندلی پلاستیکی که متهم به آن اشاره کرده بود نیز در تراس خانه پیدا نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها