یک هت‌تریک دیگر به نام روبرت لهستانی ثبت شد

فوق ستاره‌ای به نام لواندوفسکی

7 سال پیش وقتی روبرت لواندوفسکی به‌عنوان یک بازیکن ناشناخته از لیگ نه‌چندان معتبر لهستان راهی بوندس لیگا آلمان شد و پیراهن زرد دورتموند را به تن کرد، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این بازیکن 184 سانتی متری و خجالتی، روزی به نفر اول بوندس‌لیگا یک تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۴۱

او از 3 سال پیش که به ثروتمندترین و مهم‌ترین تیم آلمان پیوست، به تاثیرگذارترین بازیکن بایرن مونیخ و بوندس‌لیگا تبدیل شده است. او در زمان حضور پپ گواردیولا در بایرن خوش درخشید و در بازی با وولفسبورگ 5 گل در 8 دقیقه به ثمر رساند تا دنیا انگشت حیرت به دندان بگیرد و رکوردی خیره‌کننده به نام او ثبت شود. گرچه گواردیولا به او اعتقاد فراوانی داشت؛ اما تاثیرگذاری روبرت وقتی بیشتر به چشم آمد که کارلو آنچلوتی ایتالیایی و نامدار روی نیمکت باواریایی‌ها نشست.

لواندوفسکی در 100 بازی خود برای بایرن 100 گل زده است. در تیم ملی لهستان هم 73 بازی انجام داده و 34 گل به ثمر رسانده تا مشخص شود فاصله لواندوفسکی باشگاهی با لواندوفسکی ملی چقدر زیاد است. او در بایرن هر روز بهتر می‌شود و بیشتر به چشم می‌آید. آنقدر زیاد که تیم‌های بزرگی مثل رئال برای او دندان تیز کرده است. آخرین شاهکار لواندوفسکی هت‌تریک او در بازی شنبه‌شب مقابل آگزبورگ در بوندس‌لیگا بود. حالا لواندوفسکی 28 ساله امیدوار است روزهای بهتر و درخشانتری را با بایرن تجربه کند. او می‌داند که در فوتبال پرفشار حرفه‌ای اروپا، بیشتر از 3 سال زمان ندارد. و بعد از آن باید لیگی غیرحرفه‌ای و پرپول را تجربه کند. شاید آمریکا و شاید هم چین.

آنچلوتی: لواندوفسکی همیشه بزرگ است

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ از هت‌تریک مهاجم لهستانی تیمش برابر آگزبورگ شگفت‌زده نشد: ما پس از بازی‌های ملی اخیر کمترین مشکل ممکن را داشتیم. روحیه و کیفیت تیم ما در این بازی خیلی خوب بود. بایرن از همان شروع بازی تا سوت پایان بازی، عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. من از درخشش لواندوفسکی اصلا شگفت‌زده نشدم. او همان‌طور بازی کرد که همیشه ظاهر می‌شود. او همیشه تاثیرگذار و بزرگ است و شکل بازی را به تنهایی تغییر می‌دهد. او 3گل به ثمر رساند و 2 پاس گل هم ساخت. من دیگر چه چیزی می‌توانم در مورد او بگویم؟ از داشتن مهاجمی همچون لواندوفسکی که در هر بازی برای ما گلزنی می‌کند، خوشحالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها