هومن حاجی عبداللهی، صداپیشه عروسک «مارال» در برنامه «خندوانه» با اشاره به این نکته که از ابتدا می‌دانستند مخاطب عروسک‌های جدید را با «جناب‌خان» مقایسه خواهد کرد، از بهتر شدن عروسک‌های جدید این برنامه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲۴

این صداپیشه درباره عروسک‌های جدید به فارس گفت: از همان ابتدا که پیشنهاد و طرح این چهار عروسک را به ما دادند، خودمان می‌دانستیم با جناب خان مقایسه خواهیم شد. برای همین از اول سختگیری می‌کردیم و جلسه‌های زیادی می‌گذاشتیم. مطمئن بودیم بعضی‌ها در مقابل ما گارد می‌گیرند و خوششان نخواهد آمد، اما بالاخره شروع کردیم. مخاطبان تا حدی با عروسک‌ها ارتباط گرفته‌اند و تعریف و تمجیدها از روز اول بیشتر شده، اما هنوز هم هستند کسانی که نمی‌خواهند این عروسک‌ها را بپذیرند. بازیگر سریال «پایتخت» ادامه داد: به هر حال اتفاق بدی نیفتاده و عروسک‌ها در «خندوانه» جا افتاده‌اند و امیدوارم روزبه‌روز بهتر هم بشوند. این بازیگر با اشاره به این‌که معمولا زمان زیادی طول می‌کشد عروسک‌ها جا بیفتند، گفت:‌ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. وقتی در ابتدای راه بازخوردی به این خوبی داشتند، مطمئنا در ادامه روزبه‌روز بهتر خواهند شد.

صداپیشه «پنگول» در ادامه بیان کرد:‌ ایده این چهار عروسک توسط گروه خندوانه به ما ارائه شد. رامبد جوان از دو ماه پیش جلسه‌هایی برگزار کرد و درباره چگونگی ورود این چهار برادر، نامشان، سوژه و داستان‌هایشان، ماندگاری و... با یکدیگر صحبت کردیم. وی در ادامه درباره موضوعات طنز در این برنامه، یادآور شد به همراه نویسنده و سرپرست گروه اتاق فکر برای جذابیت بیشتر، به روز ماندن، کهنه نشدن و حرف تازه داشتن عروسک‌ها به دنبال سوژه‌های روز هستند.

حاجی عبداللهی درباره استفاده از بداهه گفت:‌ در خندوانه هم از بداهه استفاده می‌کنم و برخی جمله‌هایی که گفتم، با بازخوردهایی مواجه شده است. تکیه‌کلام‌هایی دارم و تا جایی که بشود از آنها استفاده می‌کنم. پسرم نیز عروسک‌ها را دوست دارد و می‌بیند، از آنها نمی‌ترسد و مطمئنم همه مخاطبان نیز به چهره‌شان عادت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها