اعتراف مرد کینه‌جو به قتل مادر و دختر

مرد کینه‌جو که در انتقامی کور با آتش زدن خانه‌ای در مشهد مرگ زن 40 ساله و دختر هشت ساله‌اش را رقم زده بود، جزئیات جنایت خود را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۴۴

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت 4 و 37 دقیقه صبح دوشنبه و به دنبال آتش گرفتن آپارتمانی در خیابان اسفندیانی مشهد و مرگ مادر و دختری در این آتش‌سوزی در دستور کار تیم جنایی این شهر قرار گرفت. آتش از طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه زبانه می‌کشید و یک واحد مسکونی صد متری در آتش می‌سوخت.

آتش‌نشانان پس از خاموش کردن شعله‌های آتش متوجه شدند، مادر 40 ساله و دختر هشت ساله در این آتش‌سوزی جان خود را دست داده‌اند. پدر خانواده نیز دچار سوختگی شدید شده که پزشکان وضعیت او را وخیم اعلام کردند.

آتش‌نشانان در بررسی محل آتش‌سوزی با ظرف بنزین در پشت در روبه‌رو شدند. همچنین در داخل خانه نیز بوی بنزین به مشام می‌رسید. شواهد صحنه آتش‌سوزی حکایت از عمدی بودن آن داشت. موضوع به علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد. در تحقیقات میدانی نیز مشخص شد سال گذشته نیز روی خودروی مرد صاحبخانه اسید ریخته بودند.

با توجه به حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان زیر نظر قاضی احمدی‌نژاد تحقیقات برای دستگیری قاتل آتش‌افروز را آغاز کرده و متوجه شدند، زن 40 ساله با یکی از همکاران مرد خود اختلاف داشته و احتمال وقوع قتل از سوی این مرد وجود دارد.

با کشف این سرنخ تحقیقات در ارتباط با مرد 27 ساله به نام سامان متمرکز شد. ماموران زمانی که برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند همسایه‌ها او را در حالی که ظرف بنزینی در دست داشته، دیده‌اند. همچنین تصویر او هنگام خرید بنزین ثبت شده بود.

مرد جوان دستگیر و در بازجویی‌ها منکر دست داشتن در آتش‌سوزی شد. بازجویی‌ها از او ادامه داشت تا این که ظهر دیروز لب به اعتراف گشود و گفت: من و زن جوان با هم همکار بودیم. از یک سال قبل به او علاقه‌مند شدم و چند بار پیشنهاد دادم که با هم دوست شویم. او به این بهانه که شوهر و بچه دارد، هر بار جواب رد می‌داد. از سوی دیگر او برای گرفتن وام ضامن من شده بود ولی من نتوانسته بودم اقساط آن را پرداخت کنم و همین باعث اختلاف ما شده بود. رفتارهای او باعث شد از او انتقام بگیرم. به همین خاطر بنزین تهیه کرده و نیمه شب از راه پارکینگ وارد ساختمان شدم. از زیر در، حدود ده لیتر بنزین را داخل آپارتمان ریختم. بعد هم کبریت کشیدم که همه جا شعله‌ور شد و من از ترس فرار کردم.

متهم ادامه داد: من قصد کشتن نداشتم و فقط خواستم انتقام بگیرم. از کارم پشیمانم. فکر نمی‌کردم باعث مرگ مادر و دختر شوم.

پس از اعتراف متهم، بازپرس جنایی مشهد برای او قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات درباره انگیزه او از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها