رئیس اورژانس کشور گفت: تا ساعت 21:45 امشب 87 نفر در کل کشور در مراسم چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۶۵
مصدومان چهارشنبه سوری به 87 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین، به نقل از شبکه خبر، کولیوند افزود: از این 87 نفر 62 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 24 نفر نیز در محل درمان سرپایی شدند.

وی گفت: یک نوجوان 14 ساله در حوادث امروز جان خود را از دست داده است.

کولیوند افزود: امیر حسین نوایی در منطقه 17 شهریور تهران بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس کشورگفت: بر اثر انفجاری در خیابان یکم نیروی هوایی نیز یک جوان هر دو دست و هر دو پای خود را از دست داد.

کولیوند افزود: سال پیش این مصدومان مربوط به بیمارستان مطهری تهران بود اما امسال با کاهش چشمگیر مصدومان تا این لحظه، این آمار مربوط به کل کشور است.
مسئول ناحیه شمال و شمیرانات اورژانس تهران تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال را تا این لحظه 86 مصدوم در کل کشور اعلام کرد.
هادی اردکانی با استعلام از مرکز دیسپاچینگ(ارتباطات) اورژانس تهران گفت: تا این لحظه در کل کشور 86 مورد مصدوم داشته ایم که 62 نفرشان به بیمارستان اعزام شده اند و 24 نفر با درمان سرپایی به منازلشان بازگشته اند.
وی افزود: 31 نفر از این آمار مربوط به تهران است که 17 نفرشان به بیمارستان منتقل و 13 نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شده اند و تنها مورد فوتی آن پسر بچه 14 ساله مربوط به تهران است.

آمار قربانیان چهارشنبه سوری از هفدهم اسفند

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ترقه بازی و انفجار مواد محترقه در منازل و خیابان ها از هفدهم اسفند تا این لحظه موجب مرگ 7 هموطن و مصدوم شدن 102تن دیگر شد.

مجتبی خالدی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: از این تعداد مصدوم، 88 تن مرد و سایر مصدومان زن بودند.

وی گفت: از 102 مصدوم این حوادث، 88 نفر به بیمارستان اعزام و 16 نفر در محل درمان و 7 تن در حادثه اردبیل کشته شدند.

خالدی ادامه داد: در حوادث امروز ترقه بازی و انفحار مواد محترقه 59 نفر مصدوم شدند که 52 قربانی آن مرد بودند.

او میانگین سنی قربانیان را 20 تا 25 سال اعلام و به خانواده ها توصیه کرد در ساعات پیش رو مراقب فرزندان شان باشند تا سالم دور خانواده سر سفره هفت سین بنشینند.

وی به عابرانی که از محل کارشان به منزل باز می گردند نیز توصیه کرد از خیابان های فرعی تردد نکنند و در صورتی که از خیابان های اصلی بازمی گردند در صورت بروز حادثه سمت راست جاده توقف کنند.

خالدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده حادثه، مورد را به اورژانس 115 اطلاع دهند.

حوادث چهارشنبه سوزی اخیر:

بر اثر انفجار مواد محترقه در روز بیست و یکم اسفند در اردبیل هفت نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.
در ساختمان مسکونی در آرازعلی (محله) شهریار اردبیل مقداری مواد محترقه جاسازی شده بود که موجب این حادثه شد. سوختگی زخمی ها بسیار شدید بود.

قطعی عضو در ارومیه بر اثر استفاده از مواد محترقه

بر اثر انفجار موادمحترقه دست ساز در ارومیه 2نفر زخمی شدند. این دو نوجوان بر اثر انفجار نارنجک دست ساز در حیاط منزل مسکونی زخمی شدند. بر اثر این انفجار، متاسفانه انگشت دست یکی از مصدومان قطع و چشم چپ مصدوم دیگر براثر شدت جراحات تخلیه شد.

پرتاب ترقه ، سه نوجوان را در قزوین مصدوم کرد

یک موتور سوار با پرتاب مواد محترقه به سمت سه نوجوان ، آنان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد. در این حادثه دو نوجوان 16 ساله از ناحیه چشم مصدوم و برای درمان به بیمارستان ولایت منتقل شدند. دیگر مصدوم این حادثه که یک نوجوان 14 ساله است به دلیل سوختگی از ناحیه صورت به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

6 جوان اصفهانی قربانی نخستین ساعات چهار شنبه آخر سال


انفجارمواد محترقه در اصفهان شش جوان 20 تا 30 ساله را راهی بیمارستان کرد .به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، بر اثر انفجار مواد محترقه در طبقه زیرین ساختمان مسکونی در خیابان اشراق ،شش نفر بر اثر سوختگی شدید راهی بیمارستان تخصصی سوختگی امام موسی کاظم (ع )شدند. یک نفر از مصدومان این حادثه سر پایی مداوا شد اما دو نفر دیگر از مصدومان این حادثه، سوختگی بالای 70درصد و سه نفر دیگر نیز دچار سو ختگی کمتر از 30درصد شده اند.

5 مصدوم بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در شیراز

این مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و حال دو نفر از آنان نامناسب است. در این انفجار طبقه دوم منزل محل نگه داری مواد محترقه نیز تخریب شده است.

مجروحیت 3 نفر و تخریب یک منزل در اراک


بر اثر انفجار مواد محترقه در اراک 3 نفر مصدوم و یک منزل مسکونی تخریب شده است.

مجروح شدن یک نفر در مشهد

پسر دانش آموزی در مشهد به علت انفجار مواد محترقه مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

میثاق نامه نه به چهارشنبه سوزی دانش آموزان

دانش آموزان برخی مدارس کشورمیثاق نامه نه گفتن به چهارشنبه سوری را امضا کردند. این دانش آموزان با امضای این میثاق نامه، عهد بستند که امشب در مراسم شب چهارشنبه آخر سال، اعمال پر خطر را که منجر به آسیب زدن به خود و دیگران می شود، انجام ندهند.

حرکات نیکوکارانه به مناسبت چهارشنبه آخر سال

در حرکتی نیکوکارانه کودکان جهرمی پول خرید ترقه را به کودکان نیازمند اهداء کردند.

جمعی از دانش آموزان مشهدی نیز با هدف فرهنگ سازی و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال و ادای احترام به آتش نشانان هزینه خرید ترقه را به معلولان اسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد اهدا کردند. این دانش آموزان با حضور در آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد، شادی خود را با اهداء هزینه خرید ترقه برای کمک به آسایشگاه معلولان کم توانان این مرکز تقسیم کردند. دانش آموزان 100مدرسه در ملکان آذربایجان شرقی هم در اقدامی هماهنگ پول ترقه خود را به منظور خرید لباس شب عید به دانش آموزان بی بضاعت اختصاص دادند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی در این اقدام دانش آموزان بیش از 200میلیون ریال پول جمع آوری وبرای هزار دانش آموز لباس وکفش تهیه کردند.

درخواست آتش نشانان

در این حال آتش نشانان از ماجراجویان خواستند عید خود را با چهارشنبه سوزی خراب نکنند.

هشدار نیروی انتظامی

نیروی انتظامی هم به افرادی که با چهارشنبه سوزی قصد بر هم زدن آرامش خود و سایر هم وطنان را دارند توصیه کرد از این اقدام مجرمانه پرهیز کنند. نیروی انتظامی در این راستا اعلام کرد با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان قضایی افرادی که در امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند پس از دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز آزاد نخواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
Nima
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
واقعا اینو دیگه كجای دلم بگذارم ، تحویل مجرمان افغانی به افغانستان كه دارای جرایم مشاركت در قتل ،فروش مواد مخدر و ... بودن !!!
همینطوری پیش بریم برای منافع یكعده منفعت طلب تبدیل به مستعمره افغانستان میشیم ، جام جم لطفا خبر رو منتشر كن تا همه مطلع بشن ، ممنون
http://tnews.ir/%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1/403a82099442.html#200-%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%ba%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c
آقای هالو
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
۰
۰
یه ذره دقت بفرماین ! خیلی غلط املایی دارین !!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها