همانطور که می دانید اپل احتمالاً در آینده ای نزدیک از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی کرد که تا به حال شایعات مختلف و برخاً ضد و نقیضی در مورد آنها شنیده شده است. اما امروز گزارشی توسط کمپانی بازاریابی موبایل Fiksu به انتشار رسیده که نشان می دهد تبلت های جدید در مراحل آخر آزمایشات و بررسی ها بوده و ممکن است به زودی معرفی شوند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۵
اپل و آزمایش 4 آیپد پرو جدید در کوپرتینو و سان فرانسیسکو

به گزارش جام جم آنلاین ، طبق اطلاعاتی که Fiksu منتشر کرده، اپل در حال آزمایش چهار تبلت مبتنی بر iOS در نواحی اطراف کوپرتینو و سان فرانسیسکو است.

گفتنی است Fiksu دارای یک SDK گسترده و دارای قابلیت ردیاب است که توسط هزاران اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته. از همین رو زمانی که اپل اقدام به نصب و آزمایش نرم افزارهای مختلف روی آیپدهای جدید می کند، کمپانی Fiksu از ویژگی مورد بحث بهره برده و توانسته متوجه برخی مشخصات آیپدها شود.

طبق آنچه که شرکت Fiksu اعلام کرده، چهار تبلت مورد اشاره با نام های «7,1»، «7,2»، «7,3» و « 7,4» توسعه یافته اند که مدل «7,1» با 17 بار بیشترین حضور را در داده های کمپانی مذکور از خود نشان داده و پس از آن مدل «7,2» با 11 بار، «7,4» با 10 بار و «7,3» با 5 بار قرار دارند. نکته قابل توجه دیگر این است که آیپدهای جدید در حال اجرای سیستم عامل های iOS 10.3 بتا و iOS 11 هستند.

ناگفته نماند که کمپانی مورد اشاره یک ماه پیش از رونمایی آیپد پرو نیز مدل های «6,3/6,4» و «6,7/6,8» را در حال تست اطراف کوپرتینو دیده بود.

بر اساس گفته های «مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر مؤسسه KGI Securities، اپل از سه آیپد پروی تازه رونمایی خواهد کرد که دو نسخه از آنها به عنوان آپدیتی برای نسل های حاضر آیپد پرو 9.7 و 12.3 اینچی عرضه می شوند و نسخه دیگر دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی و حاشیه های نمایشگر کم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها