موسیقی

از خانه پدرشان قهر کرده و خواننده می‌شوند

علیرضا افتخاری، خواننده ارکستر ملی ایران گفت: چه کسی قرار بود به‌جای من باشد؟ درست است مظلوم هستم، اما این موضوع حق من نیز هست.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۰۷

به گزارش ایسنا، نشست خبری اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری در خرم‌آباد برگزار شد.

افتخاری در بخشی از این نشست عنوان کرد: اگر بزرگ‌تر بالای سر کار باشد، کار بهتر انجام خواهد شد؛ بویژه اگر کسی مانند استاد شهبازیان در کار حضور داشته باشد. همکاری من و فریدون شهبازیان سال‌ها طول کشید و ایشان برای تعداد زیادی از کارهای بنده آهنگسازی کرده‌اند.

او با اشاره به سابقه خودش در خوانندگی گفت: چه کسی قرار بود به جای من در ارکستر ملی باشد؟ درست است مظلوم هستم، اما این موضوع حق من نیز هست. امروزه هر جوانی که از خانه پدرش قهر کرده، می‌خواهد بیاید و در کنار ارکستر ملی بخواند، درحالی که حتی ردیف‌های آوازی ایران را نیز بلد نیست. ارکستر ملی ایران در حالی اولین اجرای استانی خود را در لرستان تجربه کرد که دختران این ارکستر روسری 3000‌ساله قوم لر (گلونی) را به سر بسته بودند و یک قطعه لری نواخته شد. استاندار لرستان، مسعود رایگان و وحید موسائیان مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها