نجات دختر جوان از اسارتگاه آدم‌رباهای آشنا

سه مرد آشنا که با انگیزه اختلاف شخصی و مالی با خانواده‌ای، دختر آنها را ربوده بودند، بازداشت شدند. متهمان دختر جوان را از مشهد به زاهدان منتقل و چند روزی در خانه‌ای زندانی کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۴۲

سرهنگ علی عارف‌نژاد، فرمانده انتظامی زاهدان گفت: چند روز پیش خانواده دختری با حضور در پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی شکایت کردند که دختر جوان آنها از سوی افرادی ربوده شده و آدم‌رباها وی را به زاهدان منتقل کرده‌اند. در این مرحله پرونده نیابتی در ارتباط با این آدم‌ربایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفت .

وی افزود: با اطلاع از وقوع این آدم‌ربایی، ماموران برای نجات دختر جوان و بازداشت آدم‌رباها وارد عمل شدند. جست‌وجوی آنها آغاز شد تا این که ماموران سرنخ‌هایی به دست آورند که نشان می‌داد آدم‌رباها با خانواده دختر جوان اختلاف شخصی و مالی داشته‌اند که همین موضوع انگیزه‌ای برای آدم‌ربایی بوده است.

عارف‌نژاد ادامه داد: با مشخص شدن هویت آدم‌رباها، جست‌وجوها برای یافتن آنها ادامه پیدا کرد تا این‌که آخرین مخفیگاه سه متهم فراری در یکی از محله‌های جنوبی زاهدان شناسایی شد و آنها دیروز بازداشت شدند. دختر جوان که در اسارتگاه آنها زندانی شده بود نیز نجات یافت و تحویل خانواده‌اش شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها