دستجردی: جبهه مردمی کاندیدای خود را با تیمش معرفی می‌کند

مرضیه وحید دستجردی گفت: انتخاب شورای مرکزی یکی از دستورهای کار مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است که روز پنجشنبه معرفی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱۸
دستجردی: جبهه مردمی کاندیدای خود را با تیمش معرفی می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مرضیه وحید دستجردی عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست‌خبری خود که عصر امروز (سه‌شنبه 3 اسفند) در خبرگزاری مهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه پنجم اسفند در مجتمع شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: قبلا 2 بار قصد برگزاری مجمع عمومی را داشتیم اما تعداد سالن‌ها محدود بود و مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفتیم. این جمعیت از سراسر کشور منتخب استان‌‌ها و اقشار هستند. در این نشست 3 هزار نفر بعنوان نماینده 25 قشر حضور خواهند داشت و 31 نفر به عنوان شورای مرکزی انتخاب می‌شوند.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رای‌گیری برای شورای مرکزی در نوبت صبح همایش و رای‌گیری برای کاندیدای ریاست‌جمهوری در نوبت عصر است و برای اولین بار است که در تاریخ انتخابات کار از پایین به بالا صورت می‌گیرد.

وحید دستجردی افزود: رای‌گیری به صورت دستی انجام می‌شود و هر یک از این سه هزار نفر به 10 نفر رای می‌دهند و رای آنها به صورت الکترونیک شمارش می‌شود.

وی گفت: از این 10 نفر به 5 نفر و در نهایت به یک کاندیدای واحد خواهیم رسید. این مسئله در مجمع عمومی سوم متبلور می‌شود.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: همه تشکل‌های ارزشی و مردمی که معتقد به اهداف جبهه مردمی، روحانیون، علما و شخصیت‌های برجسته و نمایندگان بودند، تاکنون اعلام حمایت کرده‌اند. اکثریت کاندیداها موافقت خود را با خط و مشی جبهه اعلام کرده‌اند.

وحید دستجردی گفت: حمیدرضا حاجی‌بابایی به دلیل کاندیداتوری از جبهه کناره‌گیری کرده و یک ماهی است که در جلسات جبهه شرکت نمی‌کند. اولین هدف جبهه، ایجاد وحدت و اتحاد است و مسائل مبتلا به روز مثل انتخابات سال 96 است.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائل امروز ما مشکلات اقتصادی است و برنامه‌ای که جبهه اعلام می‌کند در اصل برنامه خود کاندیداست.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ترکیب این جبهه را 30 درصد زنان و 40 درصد آقایان تشکیل می‌دهند و این جبهه کاندیدای خود را با تیمش معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
۰
۰
عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تركیب این جبهه را 30 درصد زنان و 40 درصد آقایان تشكیل می‌دهند و این جبهه كاندیدای خود را با تیمش معرفی می‌كند.
!!!
30 درصد بقیه چه جنسیتی هستن؟
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها