بر اثر بارش برف و برودت و سرمای هوا وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای برخی مدارس کشور در روز سه شنبه 26 بهمن را تعطیل اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۹۲
مدارسی که روز سه شنبه تعطیل هستند

بنا بر اطلاعیه آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به دلیل بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر عمومی و جاده‌ها برخی از مدارس استان فردا سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه تعطیل است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، بارش برف، یخ‌زدگی معابر و برودت هوا برخی مقاطع تحصیلی مدارس خراسان شمالی در نوبت صبح و عصر فردا ۲۶ بهمن‌ماه را تعطیل کرد.

برپایه این اطلاعیه، به علت بارش برف و لغزندگی معابر عمومی تمام مقاطع تحصیلی صبح و عصر شهرستان جاجرم فردا ۲۶ بهمن‌ماه تعطیل است.

همچنین تمام مقاطع تحصیلی پنج روستای حاشیه جاده اصلی شهرستان گرمه شامل رباط قره بیل، آرمادلو، چشمه خان در نوبت صبح سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه تعطیل است.

گفتنی است تمامی مدارس مقاطع آموزشی شهرستان راز و جرگلان در نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه تعطیل است.

برف دانش آموزان ۱۸ شهر اردبیل را خانه‌نشین کرد

برای چهارمین روز متوالی برف دانش آموزان ۱۸ شهر از ۲۶ شهر اردبیل را در روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه خانه‌نشین کرد.

با شدت گرفتن بارش برف و کاهش دمای تمامی شهرهای اردبیل به زیر صفر درجه مدارس اردبیل چهارمین روز تعطیلی خود را تجربه کردند.

از روز شنبه آموزش‌وپرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌های جداگانه تعطیلی مدارس را اعلام کرده و در نهایت با تداوم بارش برف و افت محسوس دما برای چهارمین روز مدارس تعطیل شد.

بر همین اساس در روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه مدارس سری صبح اردبیل و پارس‌آباد در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

علاوه بر این در ارشق، انگوت، بیله سوار، خلخال، خورش رستم، سرعین، شاهرود، جعفرآباد، کوثر، لاهرود، مشگین شهر، گرمی، نمین، نیر و هیر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

در اصلاندوز نیز به دلیل بارش برف و تداوم برودت هوا مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل است. در عین حال در اردبیل متوسطه دوره دوم روستایی و در پارس‌آباد متوسطه دوره دوم با یک ساعت تأخیر فعالیت درسی خود را آغاز می‌کنند.

بارش برف و برودت هوا مدارس زنجان را تعطیل کرد

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان زنجان فردا(سه شنبه)در شیفت صبح تعطیل است.

بارش برف که از اواخر روز جمعه در نقاط مختلف استان زنجان شروع شده هنوز ادامه دارد و بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان زنجان این بارش ها تا پایان هفته جاری تدوام خواهد داشت.

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان زنجان فردا(سه شنبه)در شیفت صبح تعطیل است.

همچنین معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف، همراه با کولاک شدید در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین،زنجان-طارم،زنجان-تهم-چورزق،زنجان-دندی-تخت سلیمان،زنجان-ارمغانخانه حاکم است.

جواد یوسفی افزود: تردد در محورهای فوق و در محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان زنجان؛ با زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه، امکان‌پذیر بوده و به دلیل کولاک بسیار شدید و عدم دید کافی؛ محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان قزوین؛ مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین بارش پراکنده برف، همراه با کولاک موضعی در ازادراه زنجان-تبریز،ترانزیت زنجان-میانه، زنجان-بیجار، سلطانیه-خدابنده،ابهر-خدابنده،خدابنده-همدان در جریان است.

یوسفی گفت: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی (زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم، جیره‌ غذایی و...) در همه جاده‌های استان؛ الزامی است و از سفرهای غیرضروری؛ خودداری کنند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

یوسفی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

برف و یخبندان برخی مدارس استان سمنان را به تعطیلی کشاند
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: تعدادی از مدارس استان به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخزدگی معابر شهری و روستایی روز سه شنبه تعطیل هستند.

ابوالفضل گل هاشم ضمن بیان اینکه مدارس ابتدایی شهر شهمیرزاد و مهدیشهر در نوبت صبح روز سه شنبه بیست و ششم بهمن ماه تعطیل هستند اما مدارس متوسطه با دو ساعت تاخیر باز خواهند بود، ابراز داشت: مدارس تمامی مقاطع فولاد محله صبح فردا تعطیل است.

وی افزود: مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهر مجن، روستای ابر و شهر کلاته خیج و روستاهای حومه آن شامل مزج، جیلان و چهلدختر در شهرستان شاهرود نیز تعطیل هستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: سایر مدارس بخش بسطام شاهرود نیز فردا از ساعت ۹:۳۰ باز هستند.

بارش برف و سرمای شدید از بامداد دوشنبه در استان سمنان آغاز و تا کنون ادامه دارد.

هنوز از تعطیلی سایر مدارس استان سمنان خبری در دست نیست.

مدارس استان قزوین فردا سه شنبه تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل تداوم بارندگی و سرمای هوا و یخ زدگی سطح معابر تمامی مدارس استان قزوین در نوبت صبح فردا تعطیل است.

یوسف خدایاری اظهارداشت: امروز بعدازظهر نیز شاهد تداوم بارش برف در بسیاری از مناطق استان از جمله طارم، الموت، مناطق کوهستانی و شهرستانهای استان بودیم.

خدایاری بیان کرد: با توجه به برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس استان در سه مقطع تحصیلی در نوبت صبح فردا سه شنبه ۲۶ بهمن تعطیل اعلام می شود.

وی تصریح کرد: مدارس نوبت عصر فردا تا ساعت ۱۲ اعلام وضعیت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: امروز دوشنبه هم در نوبت صبح و عصر همه مدارس تعطیل شد تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

مدارس لاریجان روز سه شنبه تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش استان مازندران گفت: همه مدارس مازندران در روز سه شنبه ۲۶ بهمن دایر است و تنها مدارس لاریجان به دلیل برودت هوا تعطیل خواهد بود.

مدارس برخی مناطق کرمان فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برخی مدارس استان کرمان فردا به علت بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل است.

برخی مدارس استان فارس فردا تعطیل است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس از تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های استان خبر داد.

حمیدرضا شعبانی اظهار کرد: با توجه به درخواست فرمانداران و اعلام ستاد مدیریت بحران مدارس برخی شهرستان‌ها فردا (سه‌شنبه) بیست و ششم بهمن‌ماه تعطیل اعلام می‌شود.

برف مدارس ۱۶ شهر آذربایجان غربی را تعطیل کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف، یخبندان و برودت هوا فردا برخی مدارس استان در سری صبح تعطیل است.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است، با توجه به بارش برف، یخبندان و بردوت هوا سه شنبه ۲۶ بهمن در نوبت صبح مدارس برخی مناطق استان به این شرح اعلام می‌شود:

نواحی یک و دو ارومیه: مدارس ابتدایی شهری و ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی - تعطیل

️شهرستان شوط و مناطق سیلوانا و صومای برادوست: تمامی مقاطع تحصیلی - تعطیل

مهاباد: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی – تعطیل

پیرانشهر، خوی، سردشت، نقده و مرحمت آباد: مدارس ابتدایی – تعطیل

بوکان: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی – تعطیل

چایپاره: مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد

انزل، نازلو، پلدشت و ماکو: تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع خواهند شد.

تکاب: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع خواهند شد.

شاهین دژ: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع خواهند شد.

میاندوآب: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی- تعطیل

سلماس: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول -تعطیل

تعطیلی مدارس استان مرکزی

با توجه به بارش برف سنگین، برودت هوا، احتمال یخ زدگی معابر، مشکلات عبور و مرور در سطح خیابان‌ها و بسته بودن بعضی از راه های روستایی تعطیلی اضطراری مدارس فقط برای نوبت صبح به این شرح اعلام می‌شود:

کلیه مدارس همه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های اراک (نواحی ۱ و ۲)، شازند، زرندیه، و فراهان و مناطق سربند و نوبران تعطیل هستند.

در شهرستان کمیجان همه مدارس با تاخیر و رأس ساعت ۹ صبح، در شهرستان خنداب کلیه مدارس روستایی تعطیل و مدارس شهری با تاخیر و راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه، در شهرستان تفرش کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول با تاخیر و راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز به کار می‌نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۰
۰
دبیرستانهای ملارد هم تعطیل شدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها