وزیر اقتصاد در گفت‌وگوی ویژه خبری عنوان کرد:

مواجهه اقتصاد ایران با ۲ تکانه بزرگ

فراخوان ثبت نام در رویداد «تکانه»؛

ایده های نو و خلاق به اشتراک گذاشته می شوند

فراخوان ثبت نام کارآفرینان و دارندگان ایده های خلاق حوزه فناوری در رویداد تد «تکانه» از سوی دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۹۱
ایده های نو و خلاق به اشتراک گذاشته می شوند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، فراخوان ثبت نام رویداد «تکانه» که با حضور ٩٠ چهره برجسته در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و کارآفرینی در اسفندماه سال جاری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود، منتشر شد.

این رویداد به سبک همایش «تد» با هدف اشتراک گذاری، انتقال و توسعه کاربردی ایده های نو و خلاقانه توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و متشکل از چهار بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت» و «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» با سخنرانی ١٥ سخنران برجسته در هر بخش و همچنین رویداد «تکانه ویژه» شامل سخنرانی ٣٠ فرد برجسته در موضوعات گوناگون علمی، فناوری اجتماعی و فرهنگی است.

به این ترتیب هر سخنران موظف است طی یک سخنرانی جذاب ٢٠ دقیقه ای به سبک تد (ted)، ایده ها، تجربیات و دانسته های خود را به مخاطبان و دانشجویان انتقال دهد. چهره های مطرح علمی و فناوری ، هنرمندان، مسئولان ارشد دولتی، کارآفرینان برجسته و موفق و برخی از چهره های اجتماعی و فرهنگی مهمان رویداد تکانه خواهند بود که توسط جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا ۳۰ بهمن ماه در همه بخش های این رویداد ثبت نام کرده یا به طور مجزا در تکانه های مورد نظر اعلام حضور کنند. شرکت در این رویداد برای عموم مردم از سنین، تحصیلات و گروه های مختلف آزاد است.

تد یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، هر ساله در شهر ونکوور در کانادا و برخی مناطق دیگر دنیا برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها