سایت جدید شبکه رادیویی فرهنگ امروز چهار شنبه ۲۰ بهمن ،همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بر روی آدرس اینترنتی www.radiofarhang.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۹۷۵۶
سایت جدید رادیو فرهنگ رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ، مراسم رونمایی از سایت جدید رادیو فرهنگ صبح چهارشنبه ۲۰ بهمن با حضور صادق رحمانیان ، مدیر رادیو فرهنگ، مهدی شاملو مدیر تولید چند رسانه ای معاونت صدا، مسعود عابدین نژاد قایم مقام شبکه فرهنگ و جمعی از مدیران و همکاران سایت رادیو فرهنگ برگزار شد.

مدیر شبکه رادیویی فرهنگ رونمایی سایت جدید شبکه فرهنگ در ایام دهه فجر را رویدادی مبارکی برای رادیو فرهنگ برشمرد و گفت: سایت جدید رادیو فرهنگ در ایام دهه فجر رونمایی شد که این مهم حاصل تلاش و همکاری مدیریت چند رسانه ای معاونت صدا به مدیریت آقای شاملو و همکاران ایشان محقق شد.

صادق رحمانیان گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و نیز تاکیدات ریاست محترم سازمان در جهت افزایش تعامل با مخاطبان و برای پیشبرد اهداف رسانه ای، سامانه ای تعاملی در شان و منزلت مخاطبان فرهیخته شبکه فرهنگ طراحی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

مسعود عابدین نژاد قائم مقام شبکه فرهنگ نیز در ادامه گفت: بعد از مدت ها تلاش و حمایت های مدیر محترم شبکه فرهنگ و با همکاری مدیریت چند رسانه ای معاونت صدا توانستیم سایتی در تراز رسانه ملی به مخاطبان ارائه کنیم. وی افزود: تمرکز و انسجام سایت های معاونت صدا در بخش چند رسانه ای، زمینه توسعه و گسترش این سایت ها را به فراخور نیازهای مخاطبان و تغییرات فضای سایبری فراهم کرده است.

قائم مقام شبکه فرهنگ در ادامه گفت: گسترش فرهنگ استفاده از فضای مجازی باعث افزایش ضریب نفوذ این فضا خواهد شد که امیدواریم با بهره برداری از امکانات مناسب بتوانیم ضریب اعتماد مخاطبان به رسانه را افزایش دهیم.

مهدی شاملو مدیر تولید چند رسانه ای معاونت صدا نیز در ادامه این جلسه گفت: ما به فراخور نیاز هر شبکه رادیویی و همچنین حضور موثرتر سازمان صدا و سیما در فضای مجازی این سایت ها برای هر شبکه طراحی و راه اندازی کردیم.

این سایت ها با دیدگاه رسانۀ مکمل طراحی شده است که می تواند در کنار پخش برنامه از آنتن رسانه ملی محتوای بیشتر و کامل تری شامل عکس، صوت و تصویرو... از برنامه را در اختیار مخاطبان قرار و مخاطبان علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات خود بتوانند از طریق این سایت برنامه ها، گزارش ها و آیتم های تولیدی خود را جهت پخش از شبکه و یا بارگذاری در سایت ارسال نمایند.
مدیر تولید چند رسانه ای معاونت صدا افزود: مهمترین ویژگی این وب سایت نگاه تعاملی است .

مهم ترین بخش تعامل سایت جدید، بخشی است که مخاطبان رادیو فرهنگ می توانند از طریق سامانه پیامکی و همچنین دیوار مخاطبان سایت با برنامه خودشان در ارتباط باشند و با ارسال پیامک از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۵۵۸ و پس از تائید آن از سوی مسئول برنامه، پیامهای خود را برروی سایت مشاهده کنند.

همچنین مسئول می تواند در زمان پخش زنده و همچنین بعد از برنامه به مخاطبان خود پاسخ دهد.
شاملو خاطر نشان کرد: هر برنامه رادیویی برای خود یک صفحه و یک سایت مستقل در زیر شاخه اصلی رادیو فرهنگ دارد، که این صفحات شامل بخش های مختلف با عناوین ... است. در صفحه هر برنامه تمامی اطلاعات و محتوای برنامه قرار دارد. بخشهای مختلف سایت هم به نام گالری تصاویر، درباره برنامه، عوامل برنامه و اخبار است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

در حاشیه این مراسم از مدیر تولید چند رسانه ای معاونت صدا و همکاران وی تقدیر و قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها