موزیسین شهیر ژاپنی که مهرماه 93 در تهران به اجرای برنامه پرداخت، با نوشتن یادداشتی، حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را به همه مردم ایران تسلیت گفت و آتش‌نشانان ایرانی را شجاع و قهرمان نامید.
کد خبر: ۹۹۹۰۴۹

به گزارش ایسنا، کیتارو که کنسرتش در ایران، مدت‌ها در راس اخبار هنری ایران قرار داشت، در ایمیلی به علی چراغعلی ـ تهیه‌کننده کنسرتش در ایران ـ نسبت به این ضایعه دردناک اظهار تاسف کرد. در پیام این نوازنده ژاپنی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است: لطفا این پیام را به همه برسان، به دوستان و آشنایان و خانواده تمامی کسانی که در فاجعه غم‌انگیز 19 ژانویه 2017 در تهران جان خود را از دست دادند. ما تمایل داریم مراتب تسلیت و همدردی قلبی‌مان را به‌خاطر جانباختگان رویداد غم‌انگیز 19 ژانویه ساختمان 17 طبقه پلاسکو تهران اعلام نماییم؛ به خانواده محترم تمام آتش‌نشان‌های شجاع و قهرمانانی که جان خود را از دست دادند. برایشان بهترین آرزوها را داشته و در این موقعیت غم‌انگیز به فکرشان هستیم/کیتارو و ایچی نایتو.

کیتارو پس از همکاری در ساخت موسیقی سریال مستند جاده ابریشم به شهرت و محبوبیتی بین‌المللی دست پیدا کرد و جوایز گرمی و گلدن گلوب را نیز از آن خود کرد؛ او یکی از محبوب‏ترین موسیقیدانان خارجی در ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها