شبکه‌های رادیویی در آستانه 22 بهمن با تولید و پخش ویژه برنامه های متنوع، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را در راهپیمایی عظیم این روز منعکس می کنند.
کد خبر: ۹۹۸۸۸۸
ویژه برنامه های رادیو به مناسبت یوم الله 22 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و سلامت با حضور در مسیرهای راهپیمایی22 بهمن، حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را در این رویداد بزرگ پوشش می دهند.

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شبکه های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و سلامت همگام با ملت ایران در جشن با شکوه مردم ایران در یوم الله 22 بهمن، سهیم شده و اقدام به برپایی استودیو پخش برنامه زنده درمسیر راهپیمایی خواهند کرد.

رادیو ایران با برپایی غرفه در خیابان آزادی تقاطع بهبودی،رادیو تهران با استقرار در خیابان آزادی جنب دانشگاه صنعتی شریف، رادیو جوان با برپایی غرفه در خیابان آزادی بعد از بهبودی جنب ایستگاه مترو بهبودی، رادیو سلامت با استقرار در خیابان آزادی بعد از تقاطع یادگار جنب شهرداری منطقه 10 ، نبش کوچه شهید مشعوف و رادیو قرآن با برپایی غرفه در خیابان آزادی، ضلع جنوب غربی تقاطع نواب، آزادی، به اجرای برنامه شاد و مفرح برای مخاطبان می پردازد و همگام با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن را پاس می دارند.

شبکه های رادیویی در 22 بهمن با پخش ویژه برنامه های متنوع، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را در راهپیمایی عظیم این روز منعکس می کنند.

رادیو اقتصاد

ویژه برنامه «انقلاب ما» کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی نازنین کتابچی جمعه 22 بهمن ماه ساعت 10:00 به مدت 180 دقیقه به انعکاس شور راهپیمایی 22 بهمن و همچنین ضرورت انقلاب اقتصادی در راستای انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

رادیو ایران

همگام با راهپیمایی مردم در یوم الله بیست و دوم بهمن، رادیو ایران در بین مردم حضور یافته و با استقرار در مسیر راهپیمایی، به اجرای برنامه «روز خوب پیروزی» می پردازد.

دعوت از خوانندگان برای اجرا در حضور مردم به خصوص کارهایی در وصف ایران، طراحی مسابقه، دعوت از هنرمندان عرصه سینما با حضور هنرمندان «کوی نشاط» برای اجرای بخش های طنز، انعکاس حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

«رادیو جمعه» نیز در بیست و دوم بهمن با پخش نمایش هایی شاد این روز را گرامی می دارد.

رادیو پیام

این شبکه رادیویی نیز هم صدا با دیگر شبکه ها با پخش متن ها و موسیقی های مرتبط، یوم الله 22 بهمن ماه را گرامی می‌دارد و این اجتماع بزرگ ملت ایران را پوشش می دهد.

رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم‌الله 22 بهمن را برای مخاطبان خود روایت و گزارش می کند.

این شبکه رادیویی با تهیه ویژه برنامه ای به مناسبت روز 22 بهمن، قصد دارد هم از طریق گزارش میدانی از سطح شهر با مخاطبان خود همراه شود و هم با کارشناسان درباره دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران صحبت کند.

تولید این برنامه بر عهده گروه تهران و رویدادها رادیو تهران است، مخاطبان می‎توانند از ساعت 9 تا 11 روز جمعه 22 بهمن، شنونده این برنامه باشند.

حماد خزایی تهیه کننده، سعید بارانی گوینده و اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگران، در این ویژه برنامه، شنوندگان را همراهی می کنند.

رادیو جوان

ویژه برنامه «در مسیر آزادی» به مناسب 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به تهیه کنندگی مجتبی حسنی، گوینده صدیقه مرادی و ابوالفضل اینانلو و حسن اسماعیل پور پخش می شود.

این برنامه موضوعاتی همچون گزارش های مردمی از سطح شهر، ارتباط با شهرستان ها، اجرای ترانه های سنتی و حماسی، امضای طوماری به طول 22متر برای تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مصاحبه با سوالات مربوط به وقایع تاریخی دهه فجر انقلاب اسلامی و ... روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

رادیو سلامت

رادیو سلامت در روز 22 بهمن روایتگر حماسه بزرگ ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود. ویژه برنامه متنوع و جذاب رادیو سلامت در این روز به پاسداشت و گرامیداشت سی و هشتمین بهار آزادی می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی حسین فنایی روز جمعه از ساعت 9 الی 12 از رادیو سلامت پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ همزمان با 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه «سپیده رهایی» را از ساعت 9 تا 12 پخش می کند.

این ویژه برنامه از ساعت 9 تا 12 روز 22 بهمن از گروه جامعه رادیو فرهنگ به طور زنده و مستقیم راهپیمایی شکوهمند مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پخش می کند. این برنامه به تهیه کنندگی هادی موسوی نژاد از رادیو فرهنگ پخش می شود.

رادیو گفتگو

«هنگامه سربلندی» ویژه برنامه روز 22 بهمن ماه رادیو گفتگو است که از ساعت 8 صبح به روی آنتن شبکه رادیویی گفت و گو خواهد رفت و به پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم این روز می‌پردازد.

رادیو معارف

«پلاک 57» رادیو معارف در یوم الله 22 بهمن نیز از ساعت 8:30 صبح به مدت 210 دقیقه به انعکاس حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن خواهد پرداخت و به تهیه کنندگی و سردبیری امیرعباس خاقانی و اجرای رضا هدایت فر به روی آنتن خواهد رفت.

رادیو ورزش

«روز اتحاد» عنوان ویژه برنامه 22 بهمن ماه رادیو ورزش است که در این روز به اعلام و انعکاس حضور ملت ایران در عرصه حماسه آفرینی، بیان جایگاه جامعه ورزش در خلق حماسه های اجتماعی، پخش سرود، متن‌ها و گفت و گو درخصوص فعالیت‌های ورزشی ایام دهه فجر، انعکاس دستاوردهای ورزشی بعد از انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی، حرفه ای و ورزشی می پردازد.

این ویژه برنامه روز 22بهمن از ساعت 9:00 بمدت 180دقیقه از رادیو ورزش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها