رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم گفت: همایش بزرگ سلامت سالمندان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۴۵۸

محمد گلفشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: همایش بزرگ سلامت سالمندان به همت هیات پزشکی ورزشی استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه هفتم بهمن در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد ارائه آموزش‌های مهم و مؤثر در حوزه بهداشت و سلامت سالمندان در دستور کار قرار داشت و از همه سالمندان برای حضور در این همایش دعوت شد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم گفت: این همایش با حضور اساتید برجسته فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد دکتر محمد حضوری رئیس کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان قم در این برنامه سخنرانی کرد.

گلفشان بیان داشت: جواد ضیغمی مسئول کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان قم و محمد مشهدی متخصص حرکات اصلاحی دیگر سخنرانان این همایش هستند که موضوعاتی آموزشی در زمینه سلامت سالمندان را بیان کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: توجه به مسائل پیرامون سلامت سالمندان با توجه به چالش‌های خاص دوران کهولت سن اهمیت زیادی دارد و به همین منظور هیات پزشکی ورزشی در اقدامی کم سابقه در این زمینه وارد عمل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها