بخش موبایل کمپانی سونی ارسال بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا به اسمارت فون های اکسپریا زد 5 و همچنین تبلت های اکسپریا +Z3 و اکسپریا Z4 را موقتاً متوقف کرد. این بروزرسانی که تازه از اوایل هفته گذشته در اختیار کاربران این سری از محصولات سونی قرار گرفته بود، از شماره بیلد 32.3.A.0.372. برخوردار است. اما سونی امروز امکان دانلود این بروزرسانی را از سرورهای خود حذف کرده و بیانیه ای به مضمون زیر را صادر کرده است: گزارشاتی به دست ما رسیده که نشان می دهد کاربران پس از ارتقا سیستم عامل به اندروید نوقا، در خصوص پخش صدا از طریق اپلیکیشن های سوم شخص و همچنین عملکرد اطلاعات رمزنگاری شده بر روی کارت SD مشکلاتی را تجربه کرده اند. ما عامل این مشکل را یافته ایم و قصد داریم پس از اقدام اصلاحی لازم این بروزرسانی را مجدداً در اختیار کاربران خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۹۳۹۲۹
سونی ارسال بروزرسانی اندروید نوقا به خانواده اکسپریا زد 5 را متوقف کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ به همین دلیل است که سونی و بسیاری دیگر از کمپانی ها، بروزرسانی نرم افزاری را در چند مرحله برای محصولات خود عرضه می کنند. در چند روز اول معمولا بروزرسانی در اختیار تعداد نسبتا کمی از کاربران قرار می گیرد. این افراد بروزرسانی را دریافت و نصب می کنند و کمپانی منتظر بازخوردهای آنها از مشکلات احتمالی که در زمان عرضه نسخه بتا مشخص نشده است می ماند. این انتظار ممکن است از یک تا چند روز به طول انجامد. اگر گروه اول با مشکلی مواجه نشوند، سپس بروزرسانی برای عده بیشتری ارسال می شود اما وضعیت همچنان مورد کنترل قرار می گیرد. بر اساس اندازه ی بروزرسانی نرم افزاری، یک کمپانی ممکن است یک بروزرسانی نرم افزاری را در چندین مرحله ارایه کند تا در نهایت عرضه آن به تمامی کاربران را آغاز کند. این بدین معنی است که اگر مشکلی دیده شود، کمپانی با کاربران ناراضی کمتری روبرو خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که برای سونی رخ داده است: به نظر می رسد که همه کاربران مشکل پخش صدا از طریق اپلیکیشن های سوم شخص را تجربه نکرده اند، اما سونی به دنبال علت این مشکل گشته و در فکر رفع آن برآمده است تا بتواند مجدداً عرضه این بروزرسانی را از سر بگیرد.


به نظر میرسد پنج مدل از محصولات سونی مشمول توقف ارسال اندروید نوقا شده اند. سه مدل مربوط به خانواده اکسپریا زد 5 یعنی اکسپریا زد 5 کامپکت، اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پریمیوم و دو مدل دیگر دو تبلت اکسپریا +Z3 و اکسپریا Z4 هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد
Netherlands
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
۰
۰
گوشی من سونی زد 5 پرمیوم هست بعداز آپدیت به نسخه ۷ اندروید، متاسفانه اسپیكرهای گوشیم بسیار افتضاح شده طوریكه انگار باند ها پاره شده و صدا با خش بسیار بالایی پخش میشه باند قسمت پایین گوشی هم قطع شده یعنی صدا نصف شده كه هیچ تازه صدای داخل گوشی و بیرونیش هم افتضاح ممكن شده. مشكل دیگه در مورد خطای شناسایی كارت اس دی هست
مشكل دیگرتر اینكه سرعت گوشی كم شده و همینطور انگار كیفیت تصویر هم همینطور
لطفا اگر دستتون به جایی میرسه به این شركت اطلاع دهید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها