شاسی بلند مرسدس میباخ می‌تواند محصول بعدی در خط تولید این برند فوق‌لوکس باشد. به گزارش خبرخودرو، مرسدس بنز همچون بسیاری از خودروسازان دیگر در پی بهره‌گیری از کلاس رو به رشد کراس اوورها و شاسی بلندها با سبد محصولاتی برای پاسخگویی به تمام افراد است. خط تولید این خودروساز اکنون شامل مدل‌های بسیاری از جمله GLA، GLC، GLE، GLS و G واگن است اما شاید این طیف برایش کافی نباشد.
کد خبر: ۹۹۳۵۵۲

این خودروساز آلمانی برنامه‌ریزی کرده تا در آینده کراس اوورهای جدیدی را به‌عنوان بخشی از زیر برند برقی EQ خود عرضه کند که یکی از آنها سال 2019 عرضه خواهد شد. مدیر تحقیقات و توسعه این برند می‌گوید: من باور ندارم که شاسی بلندها به اوج رسیده‌اند. 20 سال پیش که ما اولین مدل کلاس (M (GLE کنونی را عرضه کردیم، اولین کسانی بودیم که وارد بخش شاسی‌بلندهای پرمیوم شدیم و مشخص نبود این کلاس چگونه پیشرفت می‌کند. به نظر من تنوع نکته اصلی است. تقاضای تک‌تک مشتریان نیز ما را به توسعه سبد محصولات ترغیب می‌کند.

با توجه به این که مرسدس بنز با خط تولید کنونی خود اکثر رده‌ها را پوشش داده، انتظار می‌رود این خودروساز مدل‌های فوق‌لوکس میباخ بیشتری را در دستور کار داشته باشد تا با بنتلی بنتایگا و مدل‌های رنج روور رقابت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها