به گزارش جامجم آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای حل مشکل ورود گوشیهای شرکتهای بدون نمایندگی مستقیم خدمات پس از فروش در ایران، این شرکتها را بررسی کرد و نام ۲۳ شرکت مجاز به ارائهی خدمات پس از فروش و واردات مجاز گوشیهای آیفون شرکت اپل را اعلام کرد.
سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، علاوه بر اعلام گارانتیهای مجاز خدمات پس از فروش گوشیهای آیفون، شرکتهایی را بهعنوان نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش شرکتهای BLU، لنوو، موتورولا، اچتیسی و بلکبری اعلام کرده است.
دلیل اعلام نام و تأیید خدمات پس از فروش این شرکتها، مجوز ندادن شرکت اصلی برای ایجاد نمایندگی در کشورمان به دلایلی از جمله تحریم است.
نام شرکتهای اعلامشده توسط سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای خدمات پس از فروش شرکت اپل به شرح زیر است:
۱- ماناتل پارس
۲- مدیا پردازش
۳- ایرانیان قائم همراه
۴- اکسیر تجارت صبا
۵- داتیس امرتات
۶- الماس سیستم
۷- سیب طلایی هوشمند
۸- گروه آروند
۹- دلتا همراه پردازش شرق
۱۰- دی تل
۱۱- ارکان ارتباطات
۱۲- بینالمللی تجارت یاس
۱۳- توسعه ارتباطات هما
۱۴- تک تیم فن
۱۵- فوژان ارتباط قشم
۱۶- ویستا پخش رایانه
۱۷- پیشرو الکترونیک فراسو
۱۸- سریر سرویس
۱۹- تحلیلگران هوشمند امید
۲۰- اپل تکنولوژی
۲۱- آسمان رایانه سخت افزار
۲۲- انفورماتیک گستر
۲۳- سلوکام قشم
نمایندگی خدمات پس از فروش دیگر شرکتهای تولید موبایل که در ایران گارانتی مستقیم ندارند، به شرح زیر است:
BLU: انفورماتیک گستر
اچتیسی: پرشین سلوکام قشم
بلکبری: پرشین سلوکام قشم
لنوو: ارکان ارتباطات نوین
موتورولا: ارکان ارتباطات نوین
این شرکتها تا زمانی که سازمان حمایت صلاحیتشان را تأیید کند، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات گوشیهای اپل و برندهای اعلامی مجاز خواهند بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: