محققانی در دانشگاه «آکسارای» ترکیه کشف کردند که الیاف نانو گرفته شده از دیواره اندام «سوسک شب رو» را می‌توتن به قرص قابل خوردن استفاده کرد؛ قرص هایی که 40 برابر وزن خود چربی ذخیره می کند و از راه ترشحات خود داخل بدن انسان، به کاهش وزن کمک می کند.
کد خبر: ۹۹۰۱۲۷
تولید قرص‌های جدید از دیواره اندام «سوسک شبرو» با تضمین لاغری

به گزارش جام جم آنلاین، برپایه تحقیقاتی که مرکز علمی و تکنولوژیکی تحقیقات دانشگاه انجام می دهد، الیاف نانوی برگرفته شده از این حشره، ویژگی شبیه قند دارد و باعث می شود چربی بدون این که هضم شود، از بدن انسان خارج شود.

دکتر مراد قایا استاد زیست شناسی در دانشگاه آکسارای که یکی از محققان است در این باره گفت: «از دیواره اندام سوسک شبرو ماده کایتوبیوز استخراج شد که ترکیبی شبیه قند طبیعی دارد و می توان آن را به صورت قرص در آورد».

او افزود که در جریان تحقیقات، وجود الیاف نانو در دیواره اندام حشره کشف شد.

او ادامه داد: «این الیاف در معده انسان به طور کامل از یکدیگر جدا می شود و هر واحد از آن چربی معادل 40 برابر وزن خود را جذب می کند و بدون هضم شدن، در بدن انسان، دفع می شود».

دکتر مراد قایا گفت: «هر اندازه ای که بخواهید می توانید غذای پر چرب بخورید و سپس از این قرص ها استفاده کنید زیرا باعث می شود چربی بدون هضم شدن از بدن دفع شود».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها