پادشاه، عنوانش را بخشید

کانتونا: زلاتان وارث من است

اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که زلاتان، جانشین به حق او در یونایتد است. هیچ یک از هواداران منچستریونایتد کانتونا را فراموش نمی‌کنند. بازیکنی که برنده مادرزاد بود و شکست را دوست نداشت. وجودش در زمین به تیم روحیه می‌داد و حریف را ضعیف می‌کرد. او به دلیل روحیه منحصر به فرد و حاشیه‌های فراوانش از سوی هواداران به «پادشاه اریک» یا «پادشاه اولدترافورد» مشهور شد.
کد خبر: ۹۸۹۴۶۸

کانتونا البته چهره‌ای مبارز بود و مدام با خبرنگاران و برخی آدمها درگیری داشت و شاید برای همین حاشیه‌ها محبوبیتی عجیب پیدا کرد. اریک فقط 5 سال در اولترافورد بود؛ اما در همین زمان دل همه هواداران را ربود. او حالا فکر می‌کند، زلاتان شخصیتی نزدیک به او دارد. جاه طلب و مغرور و با روحیه‌ای تمام نشدنی برای پیروزی. روزهای اولی که زلاتان به منچستریونایتد آمده بود درباره اینکه کدامیک پادشاه اولدترافورد هستند، درگیری بامزه‌ای در رسانه‌ها بین دو این شکل گرفته بود؛ اما اینک او درباره زلاتان حرف‌های جالبی زده است: زلاتان به حق در یونایتد برازنده لقب پادشاه است. در 2017 و پس از مدت‌ها، من بالاخره عنوان بلندپایه‌ام را به بازیکنی می‌دهم که بیش از همه با مطبوعات درگیر است. زلاتان جانشین به حق من است و او نیز رفتار و میراث من را ادامه خواهد داد. من خیلی چیزها به او دادم ولی او بخوبی از پس همه برآمد. قابل احترام است.

ایبرای 35 ساله در 28 بازی که در این فصل برای منچستریونایتد انجام داده، 18 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل هم داده است.

کانتونا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» گفت: در سال 2017 و پس از سلطنتی طولانی، عنوان تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ باشگاه منچستریونایتد را که روزنامه‌نگاران به من دادند را واگذار می‌کنم. زلاتان وارث شایسته من در منچستریونایتد است و از حالا او این میراث را بر عهده خواهد گرفت.

زلاتان: مرا به یاد داشته باشید

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد برای منتقدانش خط و نشان کشید: منتقدین من باید برای همیشه مرا به یاد داشته باشند. در آستانه پیوستن من به لیگ برتر، این سوال به وجود آمده بود که آیا می‌توانم در یونایتد بدرخشم؟ حالا منتقدانم برای همیشه نام او را به خاطر خواهند داشت. من با انتقاد مشکلی ندارم زیرا در تمام طول فوتبالم با این موضوع دست و پنجه نرم کردم. این موضوع به من انرژی و انگیزه می‌دهد. مردم راجع به شما صحبت می‌کنند، می‌گویند شما مرده‌اید، شما از بین رفته‌اید، بازیکنان هم درباره شما صحبت می‌کنند. ولی یک چیزی که قطعا حقیقت دارد این است که آنها برای همیشه نام من را به خاطر خواهند داشت.

پس از سال‌ها صحبت علیه من مثل این جمله که «او هیچ گاه در لیگ برتر نمی‌تواند موفق باشد و گلزنی کند». من به ماجراجویی‌ام در کشورهای مختلف ادامه دادم. وقتی آنها حس کردند که یک لیگ برایم دشوارترین است. من هم همان را انتخاب کردم. می‌توانستم آسان‌ترین راه را انتخاب کنم و به چین بروم و پول خوب دربیاورم؛ اما من جنگیدن را دوست دارم. من چالش را دوست دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها