پسر جوان، خواهرش راکه پس از دو ماه فرار به خانه بازگشته بود، خفه کرد.
کد خبر: ۹۸۹۰۹۷

به گزارش جام جم، ساعت یک بامداد سه‌شنبه فردی در تماس با پلیس اعلام کرد دختر 21 ساله‌ای در خانه‌شان در منطقه اسماعیل‌آباد مشهد به طرز مشکوکی جان باخته و خانواده‌اش قصد دفن او را دارند.

در پی این تماس، ماموران به خانه موردنظر اعزام و با جسد دختر جوان روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها نشان داد، سمانه 21 ساله دو ماه قبل از خانه فرار کرده و بتازگی به خانه بازگشته بود. مادر سمانه در بازجویی‌ها گفت: شب هنگام حال دخترم بد شد و روی زمین افتاد. می‌خواستم او را به بیمارستان ببرم که متوجه شدم مرده است.

با حضور قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد در محل، تحقیقات جنایی در این‌باره ادامه پیدا کرد. بررسی جسد نشان می‌داد آثار کبودی روی گردن این دختر وجود دارد و به احتمال قوی او به‌قتل رسیده است.

با دستور قاضی جنایی، مادر سمانه بازداشت شد که در بازجویی‌ها گفت، پسر 24 ساله‌اش مرتکب این قتل شده و بعد از کشتن خواهرش فرار کرده است.

با شناسایی قاتل و اقدامات روانکاوی، متهم به قتل راضی شد خود را تسلیم کند. او در بازجویی‌ها گفت: سمانه دو ماه قبل از خانه فرار کرد. من هم برای ترک اعتیاد به کمپ رفتم.

وقتی از کمپ به خانه بازگشتم،‌ متوجه شدم سمانه نیز بعد از دو ماه غیبت به خانه آمده است. او نمی‌گفت در این مدت کجا بوده است. اهالی محل به من متلک می‌انداختند که بی‌غیرتم و این موضوع عذابم می‌داد. به همین خاطر شب حادثه خواهرم را خفه کرده و گریختم. وقتی مادرم تماس گرفت، متوجه شدم راز جنایت فاش شده و خود را تسلیم کردم.

در حال حاضر متهم در بازداشت است و احتمال دست داشتن فرد یا افراد دیگر در این جنایت، بررسی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها