مراسم دومین جایزه «محمود استادمحمد» شنبه‌شب در تئاتر شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۷۹۶۱

به گزارش ایسنا، در این مراسم، احترام برومند و نوش‌آفرین انصاری، دبیر شورای کودک برای تقدیر از فریده فرجام روی صحنه رفتند و از وی تقدیر و لوح تقدیری با نوشته استادمحمد را به او اعطا کردند.

در ادامه نیز احمد مسجدجامعی و علی مرادخانی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانا استادمحمد روی صحنه رفتند و از هنرمندانی که نمایشنامه‌های استاد محمد را در دوره یادمان بنیاد او خوانده بودند، تقدیر کردند.

از پرستو گلستانی، شهرام‌ گیل‌آبادی، میکائیل شهرستانی، سارا داروفروش، احسان فلاحت‌پیشه، روزبه حسینی، غزل معصومی، ملیکا رضی، مهین فاطمی، سعید دولتی، مرتضی برزگر، سامان ارسطو، بهارک توسلی، کامبیز بنان و مرتضی حقیقت‌بیان در بخش نمایشنامه‌خوانی دوره یادمان تقدیر شد.

فرهاد توحیدی و مسعود جعفری‌جوزانی نیز برای اعطای جوایز بخش اقتباسی روی صحنه رفتند و به نامزدهای دریافت جایزه بخش اقتباسی، لوح تقدیری تقدیم کردند.

نامزدهای این بخش شامل نمایشنامه «بازی‌نامه حکایت مرده بی‌صاحب» اثر محمدحسین ناصربخت و «جنایات و مکافات» اثر ایمان افشاریان بودند و نشان استادمحمد در بخش اقتباسی نمایشنامه به «سه خواهر و دیگران» نوشته حمید امجد اعطا شد.در پایان مراسم نیز اصغر همت و اسماعیل خلج روی صحنه رفتند و جوایز بخش نمایشنامه تألیفی را به نامزدهای نشان استادمحمد اعطا کردند.

آثار «تهران زیر بال فرشتگان» اثر نادر برهانی‌ مرند و «سقراط» اثر حمیدرضا نعیمی لوح تقدیر دریافت کردند و برگزیده نهایی برای نشان محمود استادمحمد، نمایشنامه «اسب، سال 59 هجری شمسی» اثر محمد رحمانیان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها