کامرانی‌فر: عده‌ای ناجوانمردانه به ترکی حمله کردند

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: به محسن ترکی ناجوانمردانه تاختند و ناراحتی زیاد ما به این خاطر است که او از طرف برخی دوستان از جامعه داوری لطمه دید.
کد خبر: ۹۸۷۴۸۱

حسن کامرانی‌فر که با ایسنا صحبت می‌کرد، درباره خداحافظی محسن ترکی از داوری گفت: اولین بار بود که شرایط کاملا آرام و خوبی برای داوران فراهم کرده بودیم و بجز یک نفر، همه داوران بخوبی تست‌ها را طی کردند. بعد از آن که ترکی خیلی خوب تست را گذراند، اما تصمیم به خداحافظی گرفت. ما خیلی تلاش کردیم را او را منصرف کنیم، ولی در نهایت به تصمیم او احترام گذاشتیم. داور خوبی از ما جدا شد، اما 100 درصد در قسمت‌های دیگر از او استفاده خواهیم کرد.

کامرانی‌فر درباره دلخوری ترکی از هجمه‌هایی که در هفته‌های اخیر علیه او صورت گرفت و دلیل اصلی خداحافظی‌اش شد هم گفت‌: متاسفانه عده‌ای ناجوانمردانه به ترکی حمله کردند و متاسفانه صحبت‌هایی مطرح کردند که جایی نداشت. دپارتمان داوری حتی پس از تست AFC کاملا از ترکی حمایت کرد و او هم قضاوت‌های خیلی خوبی داشت، اما کسانی که آن صحبت‌ها را علیه ترکی انجام دادند، باید پاسخگو باشند. ناراحتی زیاد ما به خاطر این است که بزرگ‌ترین سرمایه داوری ما توسط برخی اعضای جامعه داوری لطمه دید و مورد هجمه قرار گرفت.

ترکی که سال آینده هم می‌توانست قضاوت کند، بعد از 14 سال حضور در لیست بین‌المللی داوران تصمیم به خداحافظی زودهنگام از عرصه داوری گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها