احتمالا کاربران اندروید علاقه ای به تایید این موضوع ندارند، اما زمانی که حرف از سرعت فراگیر شدن جدیدترین بروزرسانی های سیستم عاملی به میان می آید، پلتفرم اندروید در مقابل iOS شکست می خورد. دلیل این موضوع هم این است که اپل به صورت شخصی سخت افزار و نرم افزار دستگاه هایش را کنترل می کند، و به این ترتیب خودش تصمیم می گیرد چه زمانی جدیدترین بروزرسانی هایش را برای کاربران ارسال کند و نیازی نیست که منتظر تایید شرکت های OEM و اپراتورها بماند.
کد خبر: ۹۸۷۳۵۷
iOS 10 اکنون روی 76 درصد از دستگاه های iOS نصب شده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از جام‌جم آنلاین، به همین دلیل جای تعجب نیست که بدانیم که تنها با گدشت کمتر از شش ماه از سال، جدیدترین بروزرسانی سیستم عاملی اپل یعنی iOS10 روی 76 درصد از دستگاه های iOS نصب شده است. این در حالی است که جدیدترین بروزرسانی اندروید اکنون تنها روی 0.4 درصد از دستگاه های اندرویدی نصب شده است. مطابق با آمار اپل، iOS 9 هم چنان روی 18 درصد از دستگاه های iOS نصب است، و 6 درصد باقی مانده هم چنان از نسخه های قدیمی iOS استفاده می کنند.

دلیل اینکه برخی از کاربران دستگاه خود را به iOS 10 بروزرسانی نکرده اند، این است که دستگاه از این بروزرسانی پشتیبانی نمی کند، یا آنها تصمیم گرفته اند که حتی در صورت پشتیبانی، دستگاه هایشان را بروزرسانی نکنند تا از مشکلات احتمالی و نقص عملکرد دستگاه جلوگیری کنند.

با توجه به اینکه تا زمان عرضه یک بروزرسانی عمده iOS جدید زمان زیادی فاصله داریم، به احتمال زیاد به زودی شاهد بهبود این آمار و رسیدن آن به نرخ 80 یا 90 درصد خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها